معاون توسعه منابع و پشتیبانی و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان از پروژه 15 هزار نفری ، پیست دوچرخه سواری و خوابگاه مجموعه ورزشی انقلاب زنجان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛در این بازید معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: پروژه 15 هزار نفری زنجان از 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با تلاشی که استانداری و شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش و جوانان انجام می دهد به بهره برداری خواهد رسید.

هاشمی افزود: برای تکمیل این پروژه ورزشی سرمایه گذارانی پیاده شده است که با توجه به قوانین حاکم در تبصره 3 قانون بودجه از آنان استفاده خواهیم کرد و بدین ترتیب پروژه 15 هزار نفری زنجان و پیست دوچرخه سواری که پیشرفت 30 درصدی داشته است به بهره برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: به منظور تکمیل پروژه 15 خرداد از سوی وزارت ورزش و جوانان 20 میلیارد ریال تخصیص یافته است و 60 میلیارد ریال نیز برای تکمیل سایر پروژه های عمرانی برای استان زنجان در نظر گرفته شده است .

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: در پی آن هستیم تا با حمایت استانداری و به استفاده از بندهای قید شده در تبصره 3 قانون بودجه نسبت به واگذاری و فروش برخی اماکن ورزشی و یا واگذاری پروژه های عمرانی بخشی از منابع مالی را تامین نمایم و با سرریز این منابع پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

هاشمی با اشاره به اینکه می توانیم 50درصد پروژه های نیمه تمام کشور را به بخش خصوصی واگذار نمایم افزود: برای این منظور از بخش خصوصی، شهرداری ها، هیات های ورزشی و دیگر نهادهای غیردولتی برای مشارکت در این طرح دعوت می کنیم و در استان زنجان نیز 10 پروژه وجود دارد که این قابلیت را دارد و بخش خصوصی و شهرداری برای تکمیل و بهره بردای یکسال تا 10ساله آن اعلام آمادگی کرده است.

وی ادامه داد: در کشور 618 پروژه عمرانی کلنگ زده شده وجود دارد که هنوز کار آن آغاز نشده است و در حدود 3250 پروژه نیمه تمام داریم که با استفاده از ظرفیت های قانون بودجه ، منابع ریالی دولت ، اعتبارات ماده 180 و ابلاغ شده به استان که در مجموع حدود 1000 میلیارد تومان می باشد درصدد رسیدگی و بهره برداری از آنان هستیم.


انتهای پیام/


برچسب ها: بازدید ، پروژه ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.