قائم مقام کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از استقرار 85 پایگاه جمع‌آوری هدایای مردمی در جشن عاطفه‌های امسال خبر داد.

عزیز سهندی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: با توجه به قرارگیری در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم جشن عاطفه‌ها در اقصی نقاط استان انجام داده است.

وی با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم دراین خصوص، گفت: 31 مرکز نیکوکاری در استان برای جمع‌آوری هدایا و کمک‌های مردمی بسیج می‌شوند.

سهندی همچنین به پایگاه‌های استقرار یافته در سطح معابر و خیابان‌های پرتردد نیز اشاره کرد و افزود:‌ 85 پایگاه ثابت و سیار به این منظور در استان دایر شده و هدایای مردمی را جمع‌آوری خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در جشن عاطفه‌های سال گذشته در استان ارزش ریالی کمک‌های مردمی افزون بر 9 میلیارد ریال بود، گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال به 16 میلیارد ریال برسد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی تصریح کرد: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، امسال از ظرفیت مدارس و آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج و میعادگاه‌های نماز جمعه در استان برای جلب بیشتر مشارکت‌های مردمی استفاده خواهد شد.

وی همچنین مراجعات حضوری به برخی از سازمان‌ها و تماس چهره به چهره با افراد را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته برای جذب بیشتر کمک‌های مردمی در این زمینه عنوان کرد و افزود: از ظرفیت حامیان ایتام و خیرین استان نیز در همین راستا بهره‌ گرفته می‌شود.

وی جشن عاطفه‌ها را نوعی همایش ملی معنوی یاد کرد و افزود: این برنامه امسال نیز مطابق سنوات گذشته در آذربایجان غربی نیز همگام با دیگر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

سهندی با اشاره به اهتمام کمیته امداد استان در دستگیری از فرزندان خانواده‌های محروم در امور تحصیلی و فرهنگی آنها، گفت: تلاش می‌کنیم اقدامات لازم را برای رسیدگی بهتر به دانش آموزان انجام دهیم تا زمینه‌های لازم برای تأمین بخشی از نیازهای اساسی تحصیلی این دانش آموزان را در سال تحصیلی جدید فراهم کنیم.

برچسب ها: استقرار ، کمیته ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.