مشاور شهردار در امور بانوان منطقه یک گفت: طرحی در خصوص شناسایی و تقدیر از کارمندان بانوی تلاشگر در منطقه یک اجرا می‌شود.

زهرا مبینی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ‌در هماهنگی مشاور شهرداری در ا مور بانوان با رئیس امور اداری این طرح برای کارمندان فعال و تلاشگر خانم و آقا در سطح منطقه یک اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: طرحی به  نام طرح شهید رجایی هر سال از کارمندان نمونه تقدیر به عمل می آورد ولی چون تعداد کمی در  این طرح دیده می‌شوند قائدتا کارمندانی هستند که شایستگی دارند ولی معرفی نمی‌شوند، این طرح در منطقه یک اجرا می‌شود.

مشاور شهردار در امور بانوان منطقه یک تصریح کرد: از سوی شهردار این طرح مورد موافقت قرارگرفت که ممکن است در طول سال کارمند تلاشگر در یک بازده زمانی خوب و به وظایفش عمل ننماید به همین دلیل با این طرح ایجاد انگیزه برای کار و تأثیر بر کارمندان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 4شاخص اصل برای بانوان کارمند از جمله رعایت شئونات، رعایت اخلاق حرفه‌ای با همکاران ، اخلاق حسنه و نظم در نظر گرفته شده است و هر کارمندی که دارای این خصوصیات بود با حضور مدیر و حراست مجموعه و از طرف شهردار لوح و هدیه دریافت می‌نماید.

انتهای پیام/
برچسب ها: تقدیر ، مشاور ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار