با تلاش کار‌آگاهان پلیس آگاهی شهرستان بیله‌سوار سارق حرفه‌ای که دست به سرقت‌های میلیونی از منازل مردم زده بود دستگیر شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، در این عملیات دستگیری که پیش از ظهر امروز انجام شد، اکیپی از کار‌آگاهان پلیس آگاهی شهرستان بیله‌سوار به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان مرزی تحقیقات گسترده‌ای را با هدف کشف این سرقت‌ها آغاز کرده و موفق شدند سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی‌های همه‌جانبه موضوع و افزایش گشت‌های انتظامی موفق شدند در عملیاتی غافلگیرانه سارق را که با یک دستگاه خودروی سرقتی در حال تردد بود دستگیر کرده و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

در بازجویی‌های انجام شده و ارائه مستندات و دلایل قانونی سارق دستگیر شده لب به سخن گشود و به دو فقره سرقت منزل به ارزش 110 میلیون ریال و یک فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

کشف سیگار قاچاق به تعداد 17 هزار نخ در پارس‌آباد

 با تلاش کار‌آگاهان پلیس آگاهی شهرستان پارس‌آباد 17 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق از مغازه خوار‌بار‌فروشی کشف شد.

در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و به دنبال وصول گزارش‌های مردمی مبنی بر عرضه سیگار خارجی قاچاق در مغازه خوار‌بار‌فروشی کار‌آگاهان پلیس آگاهی پارس‌آباد تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

بر این اساس پس از تایید صحت گزارش‌های رسیده کار‌آگاهان پلیس آگاهی به این مغازه در خیابان امام پارس‌آباد عزیمت کرده و موفق شدند در بازرسی به عمل آمده 17 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف و ضبط کنند.

صاحب مغازه به همراه سیگار‌های کشف شده به یگان انتظامی انتقال داده شد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اردبیل ، سارق ، بیله سوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.