فرانک ریبری مهاجم فرانسوی تیم بایرن مونیخ به دلیل ممانعت از حضور در تیم ملی فرانسه با محرومیت سه جلسه‌ای از سوی یوفا مواجه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، فرانک ریبری مهاجم تیم بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت حضور در بازی‌های جام جهانی 2014 را از دست داد و به دنبال آن با 31 سال سن از رقابت‌های ملی کناره‌گیری کرد.

اعلام استعفای ملی ریبری با 81 بازی برای تیم فوتبال فرانسه همه را شوکه کرد زیرا این کشور میزبان رقابت‌های یورو 2016 بوده و به کسب قهرمانی امیدوار است.

میشل پلاتینی ملی‌پوش سابق تیم ملی فرانسه ورئیس یوفا از تصمیم ریبری ابراز شگفتی کرد و گفت: اصلا نمی‌توانم منطق ریبری را درک کنم. دیدیه دشام سرمربی تیم ملی فرانسه بار دیگر از او درخواست کرده به تیم ملی بازگردد، نوئل لوگرت رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه هم خواستار بازگشت او است اما ریبری بنا به دلایل نامعلومی از این کار سر باز می‌زند.

پلاتینی در ادامه افزود: طبق قوانین فیفا اگر سرمربی یک بازیکن را برای حضور در بازی‌های ملی دعوت کند، او ملزم به اطاعت است، ریبری هم به تیم ملی فرانسه تعلق دارد و نمی‌تواند هر زمان که دلش خواست آن را ترک کند. اگر ریبری به تیم ملی برنگردد احتمالا سه جلسه از همراهی تیم بایرن مونیخ محروم می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ریبری ، محرومیت ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار