معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18، از آماده باش صدر در صدی تا کسیرانی و اتوبوسرانی این منطقه در سال تحصیلی جدید خبر داد

محمد‌رضا سالمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 درگفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تاکسیرانی و اتوبوسرانی منطقه 18 درسال تحصیلی جدید ویژه دانش‌آموزان و خانواده‌های  آنها در آماده باش صد در صدی است.

وی ادامه داد: این طرح به منظور به موقع آماده شدن دانش‌آموزان در مدارس،‌سهولت دسترسی دانش‌آموزان به حمل و تقل عمومی،‌ ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان منطقه 18 در دست اجرا است.

سالمی اظهار داشت: در این طرح معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 18، شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی منطقه 18، شهرداری نواحی 7 گانه منطقه 18 به منظور سرویس دهی صد در صدی حمل و نقل عمومی همکاری و مشارکت دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آماده باش صد در صدی تاکسرانی و اتوبوسرانی در سال تحصیلی جدید ویژه دانش‌آموزان وخانواده‌های آنها، بازسازی و رفع نقص 35 دستگاه اتوبوس منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طر ح است.

سالمی خاطرنشان کرد: توجه به ظاهر اتوبوس‌ها، افزایش ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی،‌ نگهداشت تجهیزات هوشمند و تعمیر علائم هشدار دهنده ترافیکی، شناسایی ایستگاه‌های پر مسافر،‌ راه اندازی سامانه GPS اتوبوسرانی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار