نخستین پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل به منظور ترغیب و گسترش مشارکت بخش خصوصی در سینمای کوتاه ،"چهارمین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید" را برگزار می نماید.

 به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ این جشن به عنوان نخستین جشنواره آنلاین فیلم کوتاه در کشور و اولین جشنواره ویژه سینمای مستقل کوتاه و مستند، طی سال‌های گذشته توانسته نقش و جایگاه موثری در معرفی فیلمسازان و فیلمهای موفق آنان به جامعه بین المللی داشته باشد.
 
"چهارمین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید" در دو بخش مسابقه فیلمهای مستقل و مسابقه تولید فیلم برگزار می شود.
 
بخش مسابقه فیلمهای مستقل، پذیرای کلیه آثاری است که در گونه های مستند، داستانی، تجربی، انیمیشن و ویدئوآرت با موضوع آزاد و توسط بخش خصوصی ، پس از فروردین ماه 1392 تولید شده  باشند.
 
 بنابر این گزارش؛ دهم مهرماه سال جاری، مهلت ثبت نام و ارسال آثار به دبیرخانه جشن اعلام شده است. این جشنواره ضمن اهدای جایزه به بهترین فیلم مستند، داستانی، تجربی، انیمیشن و ویدئو آرت، به بهترین فیلم با موضوعات: زیباترین رویاها، کودک و نوجوان، زنان، حقوق بشر، محیط زیست، ایمان و باور و ... جوایز ویژه ای اهداء خواهد نمود.
 
کلیه علاقه مندان می تواننند جهت ثبت نام فیلمهای خود در این جشن با مراجعه به پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل به نشانی <http://www.shortfilmsupport.comضمن دریافت اطلاعات لازم، نسبت به تکمیل فرم آنلاین شرکت در جشن اقدام نمایند.

"چهارمین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید" دی ماه سال جاری به دبیری مهدی یارمحمدی در تهران برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فیلم ، آثار ، کوتاه ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار