روزنامه های صهیونیستی تلاش کردند در اقدام روانی و تبلیغاتی، همکاری ایران و آمریکا در جنگ با داعش را در صدر اخبار خود قرار دهند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی دبکافایل رژیم صهیونیستی هم مدعی شد همکاری نظامی و اطلاعاتی آمریکا و ایران در جنگ با داعش نخستین ثمرات خود را سوریه و عراق داد. 

این پایگاه مدعی شد "اطلاعات درباره نشست های القاعده در رقه و ابوکمال ممکن است فقط از دو منبع درز کرده باشد: آمریکا یا ایران. در نتیجه ، به احتمال قوی موفقیت این حملات مدیون همکاری های نظامی و اطلاعاتی میان آمریکا و ایران در عراق و سوریه است".

روزنامه جروزالم پست در خبر کوتاهی در این باره مدعی شد: رادیو اسرائیل روز جمعه گزارش داد ایران تایید کرد که کشورش برای جنگ با داعش در عملیات نظامی با آمریکا همکاری خواهد کرد. 

روزنامه تایمز اسرائیل نیز مدعی شد ایران مایل است در جنگ با داعش  با آمریکا همکاری کند. 

در همین حال ، مقامات آمریکایی و ایرانی روز جمعه دومین روز مذاکرات خود را در سوئیس برگزار کردند. دو کشور در این دیدارها درباره دستیابی به یک توافق هسته ای جامع تا پیش از پایان مهلت ماه نوامبر مذاکره می کنند. 

روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز مدعی شد برخی منابع به شبکه بی بی سی اعلام کردند ایران اجازه داده است عملیات نظامی با نیروهای آمریکایی، عراقی و کرد هماهنگ شود.

در همین حال ، مقامات دیپلماتیک و دفاعی ارشد آمریکا از تشکیل یک ائتلاف با حضور 10 کشور برای جنگ نظامی و مالی با داعش در عراق خبر دادند و گفتند این کشورها باید طرحی را تا زمان شروع نشست های مجمع عمومی سازمان ملل در دو هفته آینده آماده کنند.


انتهای پیام./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار