جشنواره‌های غذای سالم سنتی و بومی در مدارس جنوب غرب تهران برگزار می‌شود

مدیر ادراه آموزش های شهروندی شهرداری منطقه 18 از برگزاری جشنواره‌های غذای سالم سنتی و بومی در مدارس این منطقه خبر داد.

 فرجی،‌ مدیر اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  گفت: برگزاری جشنواره‌های غذای سالم سنتی و بومی در مدارس محلات 16 گانه منطقه 18 در دستور کار اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این  طرح به منظور افزایش سرانه‌ها و تامین اوقات فراغت دانش آموزان،‌ افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان، گسترش فرهنگ استفاده از غذاهای سالم سنتی و بومی در مدارس محلات 16 گانه منطقه 18 در دست اجرا است.

فرجی اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی،‌اداره آموزش‌های شهروندی، شهرداری نواحی 7 گانه،‌ مدارس محلات 16 گانه و آموزش و پرورش منطقه 18 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری جشنواره‌‌های غذای سالم سنتی و بومی در مدارس محلات 16 گانه منطقه 18 بر اساس سلایق دانش آموزان و طبخ انواع غذاهای بومی و محلی، برگزاری اختتامیه جشنواره‌های غذای سالم سنتی و بومی با اهدای جوایزی به برگزیدگان این جشنواره به رسم یادبود، از اقدامات اجرایی این طرح است.

فرجی خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای تفریحی و آموزشی ویژه کودکان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت آموزی، سلامت و بهداشت فرهنگی و آموزشی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: جشنواره ، غذا ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار