سرانه‌های بهداشت و درمان درجنوب غرب تهران توسعه می‌یابد

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 از توسعه سرانه بهداشت و درمان در این منطقه خبر داد.

حسن‌رحمانی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح عمران توسعه سرانه‌های بهداشت و درمان در نواحی 7 گانه منطقه 18 در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش سرانه‌های سلامت، بهداشت و درمان، ارتقای سلامت و رفاه شهروندان در نواحی 7 گانه منطقه 18 در دست اجرا است.

رحمانی اظهار داشت: در این طرح بر اساس نیاز سنجی سرانه‌های بهداشت و درمان با احداث درمانگاه، بیمارستان و کلینیک‌های تخصصی توسعه می‌یابد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح عمرانی توسعه سرانه‌های بهداشت و درمان، احداث درمانگاه، بیمارستان و کلینیک‌های تخصصی، بررسی و نیاز سنجی در نواحی 7 گانه منطقه‌18، برگزاری نشست‌‌های تخصصی و هم اندیشی توسعه سرانه‌های بهداشت و درمان از اقدامات اجرایی این طرح است.

رحمانی خاطر‌نشان کرد: احداث درمانگا‌ه کارکنان شهرداری منطقه 18، احداث مرکز تخصصی درمان قلب، چشم و سرطان، اجرای طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی، مرمت و بهسازی آسفالت معابر محور‌های اصلی و بزرگراه‌ها از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/  
برچسب ها: درمان ، بهداشت ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار