مدیر اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 18، از برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی همزمان با دهه کرامت در این منطقه خبر داد.

 اسماعیل شاهی مدیر اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در نواحی 7گانه منطقه 18 همزمان با دهه کرامت در دستور کار اداره تربیت بدنی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه( س) تا میلاد امام رضا(ع) در نواحی منطقه 18 در دست اجرا است.

شاهی اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 18 اداره تربیت بدنی، شهرداری نواحی 7 گانه و سراهای محلات 16 گانه منطقه 18 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری همایش‌های بزرگ خانوادگی همزمان با دهه کرامت در نواحی 7 گانه منطقه 18، برگزاری همایش بزرگ خانوادگی همزمان با دهه کرامت در نواحی 7 گانه منطقه 18، برگزاری همایش بزرگ پیاده روی با حضور مهندس ولی الله شجاع پوریان عضو شورای اسلامی شهر و صدها شهروند منطقه 18 در حد فاصل بوستان‌های پروین اعتصامی تا بوستان انرژی با اهدای جوایز نفیس به رسم یادبود به منتخبان این همایش از اقدامات اجر ایی این طرح است.

شاهی خاطر نشان کرد: برگزاری ویژه برنامه‌های ورزشی نمایشی و رزمی در بوستان‌ها، برگزاری ایستگاه‌های ورزشی در سرا‌های محلات 16 گانه و بوستان‌ها، برگزاری مسابقه‌های ورزشی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، پیاده ، خانوادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار