رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن انتقاد از سیاست‌های گزینشی آمریکا در قبال تروریست‌ها گفت: با خانواده‌های خبرنگاران آمریکایی که توسط داعش کشته شدند ابراز همدردی می‌کنیم، برای این کار متاسفیم و به شدت آن را محکوم می‌کنیم.

علاء‌الدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کشته‌شدن 2 خبرنگار آمریکایی توسط گروهک تروریستی داعش گفت: از اینکه تروریست‌های جنایتکار داعش اینگونه سر یک انسان را بریده و سلاخی کردند متاسف هستیم.

وی افزود: ما با آمریکا اختلاف داریم ولی به یک آمریکایی به عنوان یک انسان احترام می‌گذاریم و مخالف چنین اقداماتی هستیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت:  حافظه مردم منطقه فراموش نمی‌کند که کنگره آمریکا برای کمک به تروریست‌های ضد دولت سوریه بودجه تصویب کرد، در خاک اردن برای تروریست‌ها پایگاه آمورشی تشکیل داد، سیل سلاح را به سمت آنها سرازیر کرد و به هم‌پیمانان منطقه‌ای خود دستور داد تا به ترویست‌ها کمک کنند.

وی ادامه داد: کشتن 2 خبرنگار آمرکایی یک جنایت در کنار ده‌ها هزار جنایت گروهک تروریستی آمریکاست.

بروجردی خاطرنشان کرد: در هر صورت با خانواده‌های خبرنگاران آمریکایی که توسط گروهک تروریستی داعش کشته شدند ابراز همدردی می‌کنیم، برای این کار متاسفیم و به شدت آن را محکوم می‌کنیم.

نماینده بروجرد ابراز امیدواری کرد: هیئت حاکمه آمریکا بخصوص اوباما از این سیاست‌ها عبرت بگیرند و سیاست‌های خود را در قبال تروریست تغییر دهند و با تروریست‌ها گزینشی برخورد نکنند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار