ستاد مدیریت بحران منطقه12، از آموزش چهره به چهره بحران در زلزله در مدارس این منطقه خبر داد.

 دانیال محمد حسینی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح آموزش چهره به چهره بحران در زلزله در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار داد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور آمادگی هرچه بیشتر و ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان هنگام مواجهه  با بحران‌های طبیعی از جمله زلزله و حوادث غیر مترقبه در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 دردست اجرا است.
 
محمد حسینی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان آموزش، اجرایی، پشتیبانی، پیشگیری و آمادگی با حضور در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 از اقدام به آموزش دانش‌آموزان پیرامون بحران در زلزله خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آموزش چهره به چهره بحران در زلزله در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 بر اساس تقسیم‌بندی و زمان‌بندی مشخص در هر مدرسه با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش منطقه 12، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، بحران در زلزله با توزیع اقلام آموزشی،بروشور، سی‌دی، کتابچه و پکیج‌های آموزشیر و فرهنگی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
محمد حسینی خاطرنشان کرد: برگزاری سمینارهای آموزشی مدیریت بحران، برگزاری مانورهای زلزله و مدیریت بحران، برگزاری اردوهای آموزشی و تفریحی مدیریت بحران،ز برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران، کمک‌های اولیه، اطفای حریق، زلزله، تخلیه امن اضطراری و پناهگیری صحیح از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: تهران ، مدارس ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار