نقشینه گفت: به سبب افزایش سرعت وزش باد در جنوب عراق پدیده گرد و غبار و کاهش دید افقی از امشب و طی دو روز آینده در استان های ایلام، خوزستان و بوشهر دور از انتظار نیست.

امین حسین نقشینه، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود: امروز "چهارشنبه 12 شهریور ماه 93" و فردا بارش های پراکنده در استان های ساحلی دریای خزر رخ خواهد داد و روز جمعه بارش ها در استان های مازندران و گلستان شدت خواهد یافت و از بعدازظهر روز جمعه و روز شنبه دریای خزر مواج است.

وی افزود: در سه روز آینده در شرق کشور بویژه منطقه زابل به سبب افزایش سرعت وزش باد پدیده باد و گرد و خاک روی خواهد داد. 

کارشناس هواشناسی گفت: به سبب افزایش سرعت وزش باد در جنوب عراق پدیده گرد و غبار و کاهش دید افقی از امشب و طی دو روز آینده در استان های ایلام، خوزستان و بوشهر دور از انتظار نیست.

نقشینه با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی 2 روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، کمی ابری، در پاره ای نقاط افزایش ابر، گاهی وزش باد و فردا، کمی ابری، درپاره ای نقاط افزایش ابر، گاهی وزش باد و روز جمعه، کمی ابری، دربعدازظهر افزایش ابر، گاهی باد و گرد و خاک پیش بینی می شود همچنین روز جمعه در ارتفاعات تهران احتمال بارش پراکنده وجود دارد و وزش باد و گرد و خاک در جنوب استان سبب کاهش کیفیت هوا برای اقشار حساس خواهد شد .
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار