به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ابراهیمی، با بیان این مطلب گفت : ما به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین متولی ارتباطات در کشور، باید تمام توان خود را در راه این پیشرفت بکار ببندیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر اینکه همواره باید با تجهیزات و امکانات جدید در ارایه خدمت به مردم به روز باشیم گفت: در هر کجای کشور، مردم چه در شهر و چه در روستا، شرکت مخابرات را می شناسند پس باید نسبت به تعهدات خود جدی باشیم.
وی به ارتباط مردم با یکدیگر از طریق تلفن ثابت ، تلفن همراه و اینترنت اشاره کرد و افزود: یک بیمار برای انجام مراحل درمان و ارتباط با پزشک خود به تلفن نیاز دارد یا اینکه کسب و کار بیشتر مردم وابسته به ارتباطات مخابراتی می باشد، باید با تلاش خود همواره این ارتباط را برای مردم حفظ کرده و توسعه دهیم.
ابراهیمی انتظار مردم از مخابرات به عنوان یک شرکت بزرگ را، نقطه مثبت برای این شرکت دانست و اظهار کرد: با کمک وزارت ارتباطات به تمام نقاط ایران خدمات مخابراتی ارایه خواهیم داد، از اینرو، هر کجا هم که تعهد نداشته باشیم در قالب یک کار جدید و با حمایت وزارت، کار خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، انجام کار خوب و صحیح با محدودیت ها و کاستی ها را از خصوصیات کاری یک مدیر موفق نام برد و گفت: اگر هر شرکت مخابرات استانی بر اساس ضوابط و الگوهای صحیح و با درایت های مدیریتی کار کند، قطعا ضرر و زیان متوجه آن شرکت نخواهد شد.
وی در ادامه صحبت های خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندساله شیوا در سمت مدیریتی دفتر مدیرعامل ، پاسخگویی صحیح ، تعلق خاطر به شرکت و گشاده رویی را از صفات برجسته ایشان در طول دوران تصدی گری در این مدت یاد کرد و خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیتی که این دفتر دارد امیدوارم مهندس لطفعلی نیز کارهای دفتر را به نحو مطلوب پیش ببرد.
انتهای پیام /