مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: از آنجایی که امروزه حوزه ارتباطات، بیشتر نیازهای مردم را پوشش می دهد، لذا توسعه جوامع بشری مرهون پیشرفت ارتباطات کشور است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ابراهیمی، با بیان این مطلب گفت : ما به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین متولی ارتباطات در کشور، باید تمام توان خود را در راه این پیشرفت بکار ببندیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر اینکه همواره باید با تجهیزات و امکانات جدید در ارایه خدمت به مردم به روز باشیم گفت: در هر کجای کشور، مردم چه در شهر و چه در روستا، شرکت مخابرات را می شناسند پس باید نسبت به تعهدات خود جدی باشیم.

وی به ارتباط مردم با یکدیگر از طریق تلفن ثابت ، تلفن همراه و اینترنت اشاره کرد و افزود: یک بیمار برای انجام مراحل درمان و ارتباط با پزشک خود به تلفن نیاز دارد یا اینکه کسب و کار بیشتر مردم وابسته به ارتباطات مخابراتی می باشد، باید با تلاش خود همواره این ارتباط را برای مردم حفظ کرده و توسعه دهیم.

ابراهیمی انتظار مردم از مخابرات به عنوان یک شرکت بزرگ را، نقطه مثبت برای این شرکت دانست و اظهار کرد: با کمک وزارت ارتباطات به تمام نقاط ایران خدمات مخابراتی ارایه خواهیم داد، از اینرو، هر کجا هم که تعهد نداشته باشیم در قالب یک کار جدید و با حمایت وزارت، کار خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، انجام کار خوب و صحیح با محدودیت ها و کاستی ها را از خصوصیات کاری یک مدیر موفق نام برد و گفت: اگر هر شرکت مخابرات استانی بر اساس ضوابط و الگوهای صحیح و با درایت های مدیریتی کار کند، قطعا ضرر و زیان متوجه آن شرکت نخواهد شد.

وی در ادامه صحبت های خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندساله شیوا در سمت مدیریتی دفتر مدیرعامل ، پاسخگویی صحیح ، تعلق خاطر به شرکت و گشاده رویی را از صفات برجسته ایشان در طول دوران تصدی گری در این مدت یاد کرد و خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیتی که این دفتر دارد امیدوارم مهندس لطفعلی نیز کارهای دفتر را به نحو مطلوب پیش ببرد.




انتهای پیام /

برچسب ها: ارتباطات ، مخابرات ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار