مهدی صفدری معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 10 در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ضمن اعلام این خبر با بیان این که حضور در دفاتر خدمات الکترونیک گاهی موثر برای ارتقای خدمترسانی و تسریع در رسیدگی به درخواستهای شهروندان و نظارت بر عملکرد و آموزش کارکنان دفاتر است گفت: تسریع و تسهیل در امور اجرایی، افزایش بهرهوری و آموزش کارکنان، وحدت رویه و شفافسازی، تصمیمگیری سریع و خدمترسانی بهتر به شهروندان منطقه هدف اصلی این طرح است.
صفدری تصریح کرد: این طرح از تیر ماه آغاز شده و طبق برنامهی زمانبندی شده که از طریق نصب تبلیغات محیطی به شهروندان اطلاع رسانی میشود هر هفته روزهای شنبه و سه شنبه ساعت 15 در دفاتر خدمات الکترونیک کارشناسان حضور مییابند و ضمن رسیدگی به امور این دفاتر پاسخگوی مشکلات شهروندان نیز خواهند بود، به گفته ی وی با اجرای این طرح برخی فرآیندها اصلاح شده و بر اساس آمار و نظرسنجیهای به عمل آمده، کاهش پیامهای مردمی در سامانهی نظارت همگانی، رضایت شهروندان را در پی داشته است.
صفدری خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای بافت فرسوده در منطقهی 10، تسهیلگری نوسازی این بافتها و ایجاد زیرساختهای مناسب برای تامین سرانه های مختلف از رویکردهای اصلی این منطقه است که با جدیت دنبال خواهد شد.
انتهای پیام/