معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و قرانی به مناسبت دهه کرامت و بزرگداشت میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و ولادت امام رضا(ع) در سراهای محلات سطح منطقه خبر داد.

سید جواد حسینی معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 10 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت با رویکرد دینی و مذهبی و شناساندن اسوه‌های دین به عنوان الگوهای علمی زندگی در سطح محلات و مراکز فرهنگی و هنری همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و تا 12 شهریور ماه ادامه خواه داشت.

وی افزود: به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت، حضرت معصومه(س) و ایام پربرکت دهه کرامت و روز دختر،ویژه برنامه جشن روز ملی دختران و کارگاه‌های آموزش با عناوین اهل بین و معنویت مبتنی بر دین، دختران تعلیم و تربیت و دانش پژوهشی و دختران، آداب زندگی ایرانی و اسلامی در محلات شبیری جی، هاشمی و سلسبیل شمالی، اردوی تفریحی، محافل سخنرانی و دیدار با علما و مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع فراغت، همیاری اجتماعی و دختران پاک سرزمین من ایران برگزار می شود.

حسینی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های دهه کرامت، برگزاری مراسم عصر شعر رضوی با حضور شاعران فرهیخته، اجرای مسابقات متنوع فرهنگی و هنری شامل عکاسی یا موبایل، نقاشی، داستان‌نویسی، برگزاری تورهای گردشگری و مذهبی، برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت آثار مرتبط با امام رضا(ع) و نمایشگاه عکس کریمان کرامت برگزاری نمایشگاه آثار سیاه قلم با هدف معرفی و نمایش دستاوردهای کانون‌های خانه‌های فرهنگ  و هنر برگزاری بوم آزاد، طراحی در محیط آزاد می باشد که با هدف انگیزه، احساس کرامت، خودباوری است.

 همچنین برگزاری ایستگاه خوشنویسی با هدف ترویج فرهنگ با هدف ترویج فرهنگ خوانا نویسی در خانه های فرهنگ و هنر سراهای محلات از دیگر ویژه برنامه‌هاست.

گفتنی است، کمک به برگزاری جشن های ویژه دهه کرامت در مساجد محوری محلات، مشارکت در برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در مسجد الرضا(ع) و آذین بندی و فضاسازی محیطی در سطح محلات با موضوعیت این دهه از دیگر برنامه های متنوع ویژه این دهه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگی ، قرانی ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار