برگزاری سومین دوره ی جشنواره تسنیم در منطقه 10

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 از برگزاری سومین دوره جشنواره تسنیم با هدف بالا بردن میزان مهارت های اجتماعی بانوان و ترویج فرهنگ سبک زندگی ایرانی، اسلامی در منطقه 10 خبر داد.

 سید جواد حسینی معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 10 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  ضمن اعلام این خبر گفت: زنان به عنوان مدیران خانه نقش مهمی در حفظ و تحکیم  بنیان  خانواده دارند به همین علت افزایش میزان آموزش‌ها و توانمندسازی آنها در امور اجتماعی و خانواده نقش بسیار مهمی در نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی دارند و جشنواره تسنیم هم با همین رویکرد برگزار می شود.
 
وی با اشاره به برگزاری موفق این جشنواره در دوره های گذشته افزود: با توجه به استقبال خوب و گسترده بانوان، سومین دوره این جشنواره با هدف فراهم سازی و ایجاد  فرصت شرکت برای علاقمندان در کلاس‌های آموزشی که در دوره‌های اول و دون موفق به حضور در این برنامه نشده بودند در حال برگزاری است و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
 
وی در خصوص عناوین و موضوعات این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره در دو موضوع هنر و ابتکارات جامعه محور شامل توانمندسازی بانوان، آموزش سبک زندگی ایرانی، اسلامی، تحکیم نهاد خانواده، ترویج یکدلی و ایثار، افزایش مشارکت های اجتماعی و در بخش خلاقیت‌های فرهنگی و هنری  شامل جشنواره مد و پوشش اسلامی، ایرانی، جشنواره بهترین‌ها از دور ریختنی ها، عکس و خوشنویسی برگزار می شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: بانوان علاقمند به شرکت در این برنامه می‌توانند برای شرکت در این جشنواره به یکی از سراهای محله مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: تسنیم ، جشنواره ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار