تعدادی از افراد بخش خصوصی نسبت به عملکردسازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انتقادات و پیشنهاداتی داشتند که درخواست اصلیشان راه اندازی خانه تشکل ها بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در سمینار تخصصی تدوین افق کاری سازمان در برنامه ششم توسعه ابتدا گروهی از بخش خصوصی نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را نسبت به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ارائه دادند.

بحث اصلی آنها درخواست راه‌اندازی خامه تشکل‌ها بود و همچنین از سازمان میراث فرهنگی خواستند که کتابهای گردشگری را تهیه و در جامعه توزیع کنند تا مانند ترکیه گردشگری در بین مردم نهادینه شود.

 پیر مرادیان رئیس جامع راهنمایان تور گفت: راهنماهای گردشگری باید در برنامه ششم توسعه لحاظ شود.

وی با اشاره به اینکه سیاست خارجه کشور در حال حاضر بازار یابی گردشگری است گفت: باید مسئولیت مربوطه سازمان صنعت گردشگری را از حالت بازاریابی به بازارداری تغییر دهند زیرا در حال حاضر گردشگران زیادی برای ورود به کشور اعلام آمادگی کرده‌اند.

یکی از افراد بخش خصوصی متذکر شد: در سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری تنها معاونت سرمایه گذاری درش به روی ما باز است. 

پیرمرادیان تاکید کرد: فرهنگ ورود توریسم در کشور ضعیف است زیرا بعضی از افراد فکر می‌کنند با حضور گردشگران خارجی در کشور  فساد رایج می‌شود.

وی در پایان گفت: باید آموزش‌های تورگردانی  کاربردی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: گردشگری ، توریست ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیروهای شرکتی میراث فرهنگی فارس
۱۰:۳۲ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
باسلام خدمت رییس میراث فرهنگی کشور
لطفا با مدیرکل میراث فرهنگی فارس تماس بگیرید وبگویید چرا به نیروهای شرکتی حقوق پرداخت نمیکنند الان دوماه میشه نه حقوق نه اضافه کارونه حق رفاهی دریافت نکردیم
لازم به ذکر است اقای امیری مدیرکل بخدا نمیتونه مدیریت کنه لطفا هرچه سریعتر ایشان را برکنارکنید یا بهش بگویید استعفا بده ایشان درحد مدیریت نیست یک مدیر لایق وشایسته لطفا انتخاب کنید وصندلی ریاست به کسی دیگه بدید که بتونه مدیریت کنه همه نیروها شدیدامعترض هستند
ازطرف جمعی از نیروهای شرکتی
آخرین اخبار