مسابقه «پویا»؛ مسابقه‌ای برای کودکان ایران زمین

مسابقه تلویزیونی «پویا» هر روز، به صورت زنده و با مشارکت فعال کودکان ایرانی، از شبکه پویا پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا؛ علی رضا  میر احسنی، مجری طرح و یکی از عوامل اصلی تولید این برنامه، با اشاره به وجه تمایز این برنامه با سایر تجربیات حوزه برنامه سازی کودک گفت: مشارکت کودکان درموقعیت اجتماعی و بالا بردن سطح آگاهی واعتماد به نفس انها در جریان اجرای مسابقه، وجه تمایز این برنامه با دیگر برنامه های تولید شده برای کودکان و نوجوانان است. 

وی در خصوص اهداف تربیتی و آموزشی این برنامه افزود: این برنامه قصد جلب مشارکت جامعه کودک کشور را که در موقعیت سنی 6الی 12 سال هستند را دارد تا در جریان اجرای مسابقه سطح علمی، مذهبی، اطلاعات عمومی و رفتار اجتماعی آنها ارتقا پیدا کند.

وی درباره شخصیت پردازی کارکتر انیمیشنی مسابقه خاطر نشان کرد: تلاش شده تا رفتار این شخصیت فانتزی شبیه انسان یا حیوانات نباشد.

میر احسنی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت مطالعات پژوهشی در تولید برنامه های کودک و نوجوان گفت: نویسندگان برنامه و گروه برنامه ساز در مراحل تحقیقات پیش تولید خود به این جمع بندی رسیدند که درانتخاب سئوالات مسابقه از محتوای کتب درسی بهره بگیرند.

وی در خصوص تداوم پخش مسابقه پویا اظهار داشت: این مسابقه تا زمانی که مدیران شبکه پویا نیاز به آن را برای شبکه وگروه سنی هدف آن مفید تشخیص بدهند؛ ادامه پیدا خواهد کرد.
 
علاقمندان به مسابقات تلویزیونی می توانند این برنامه را هر روز ساعت 17:25 از شبکه پویا تماشا کنند.

لازم به ذکر است؛ این برنامه به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا در حال ساخت است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار