هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران دیروز با انجام سه دیدار و تداوم صدرنشینی استقلال به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، برترین‌های تعداد گل‌های هفته ششم نسبت به هفته گذشته کمتر بود و در مجموع تمامی‌ تیم‌ها 15 گل دارد دروازه‌ حریفان خود کردند که از 5 گل 9 گل آن را سه تیم استقلال پدیده و تراکتورسازی به ثمر رساندند.

پر گل‌ترین دیدار: سه دیدار با 3 گل زده به تیم حریف عنوان پر گل‌ترین دیدار را گرفتند. تراکتورسازی سه بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست داد و استقلال 3 بر صفر گسترش فولاد و پدیده نیز با 3 گل مقابل راه‌آهن پیروز شد.

کم‌گل‌ترین دیدار: تیم پیکان همچنان اعتقادی به برد ندارد و این هفته هم با نتیجه صفر بر صفر مقابل نفت تهران به مساوی اکتفا کرد و دیدارهای فولاد و سایپا نیز با از دست دادن دو پنالتی فولادی‌ها با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

بهترین تیم هفته: پدیده مشهد تیم تازه راه یافته به لیگ برتر ثابت کرد پدیده لیگ است و با برتری 3 برصفر مقابل راه آهن موفقیت‌هایش در لیگ چهاردهم را تداوم بخشید.

ناکام‌ترین مربیان هفته:
استیلی، مرفاوی ناکامان این بودند، در این هفته صبای قم مقابل تیم بحران‌زده پرسپولیس تهران با 2گل شکست خورد و عنوان ناکام هفته را همراه استیلی که در خانه پدیده با سه گل شکست خورد به خود اختصاص دادند.

بهترین بازیکن هفته: امید عالیشاه بهترین بازیکن بود. در این هفته پرسپولیس با گل زیبای امید عالیشاه روحیه بسیاری برای پیروزی گرفت و بعد از اولین گل، عالیشاه در به ثمر رسیدن گل دوم تیمش نقش زیادی داشت و توانست تیم خود را با پیروزی مقابل صبا از بحران خارج کند و عنوان بهترین بازیکن هفته را بگیرد.

بهترین مربی هفته: مرزبان با تیم تازه راه یافته خود به لیگ برتر علاوه بر نتایج مطلوب، بازی قابل قبولی از خود به نمایش می‌گذارد و این هفته با تفکرات سرمربی خود توانست به یک پیروزی دلچسب دیگری در لیگ برتر برسد.

پرتماشاگرترین مسابقه‌ها: دیدار تیم‌های استقلال تهران - گسترش فولاد، همچنین پدیده مشهد - راه‌آهن با 17 هزار تماشاگر، پرتماشاگرترین مسابقه هفته ششم بودند.

اتفاقات مهم هفته ششم:
در این هفته پرسپولیسی‌ها توانستند توسط مهاجم جوان خود به سریع‌ترین گل خود در رقابت‌های امسال لیگ برتر برسند.

شیث رضایی بازیکن تیم راه‌آهن در باخت تیمش تاثیر بسازی داشت و در 2 گل خورده راه‌آهن تاثیر مستقیمی داشت.

استقلال تهران تیم صدرنشین هفته ششم در سومین دیدار پیاپی خود توانست 3 گل به حریفان خود بزند و تنها 2 گل دریافت کند.

استقلال تا این هفته تنها یک بار از خانه خود خارج شد و تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل تیم صبا خود را از جمع تیم‌های قعرنشین جدا کرد. 4 تیم انتهایی جدول همچنان در حسرت برد به سر می‌برند و پیکان همچنان توانسته است طلسم گل نزدن خود را در لیگ بشکند.

لوسیانو ادینهو بازیکن تراکتورسازی همچنان با 4 گل در صدر گلزنان قرار دارد.
 
انتهای‌پیام/

برچسب ها: ترین ، لیگ ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار