رسیتال پیانو وصال نایبی، نوازنده 19 ساله، شب گذشته در میان استقبال علاقه مندان به موسیقی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

به گزارش  حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، وصال نایبی نوازنده 19 ساله پیانو، رسیتال خود را شب گذشته در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار کرد.

کنسرت این نوازنده جوان در حالی برگزار می‌شد که در میان صندلی های سالن خلیج فارس، جای خالی دیده نمی شد.

این کنسرت مهمانان ویژه ای داشت که بیشتر آنها از نویسندگان و اهالی قلم بودند. فریدون عموزاده خلیلی مدیر مسئول نشریه چلچراغ، علی ربیعی، حسین سناپور، دکتر کاشی و بهروز گرانپایه و برخی از اساتید دانشگاهی از مهمانان این کنسرت بودند. این کنسرت در دو بخش اجرا شد.

وصال نایبی در بخش نخست این کنسرت «سونات شماره 11 در لا ماژور» اثر متزارت، «توکتورن شماره 1 در سی بمل مینور اپوس 9»، «پولوتز شماره 3 در لا ماژور اپوس 40»، «پولوتز شماره 4 در دو مینور اپوس 40» و «والس شماره 5 در لا بمل ماژور اپوس 42» اثر فردریک شوپن را اجرا کرد.

در بخش دوم این کنسرت نیز «فانتزی امپرومپتو شماره 4 اپوس 66 در دو دیز مینور» اثر فردریک شوپن، «کوتسولاسیون شماره 3 در ر بمل ماژور» و «مازپا اتود ترانسندانت شماره 4 در ر مینور» اثر فرانتش لیست و «پرلود شماره 2 اپوس 3 در دو دیز مینور» اثر سرگئی راخمانینوف نواخته شد.

وصال نایبی در سال 1374 در خانواده ای هنر دوست در تهران به دنیا آمد. از 10 سالگی نوازندگی پیانو را نزد امیر بیات آغاز و زیر نظر وی به یادگیری و نواختن پیانو مشغول شد. او در این مدت بسیاری از آثار آهنگسازان باروک تا رومانتیک را اجرا کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیانو ، تماشا ، رسیتال ، کنسرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار