دولت ژاپن امروز اعلام کرد کمک های بشر دوستانه خود به نوار غزه را افزایش و به این کمک ها تا بازسازی غزه ادامه خواهد داد .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری دولتی قطر؛  وزیر امور خارجه ژاپن امروز با صدور بیانیه ای قول داد کشورش به شکل فعالانه و موثر از نوار غزه حمایت کند و کمک های بشردوستانه خود به ساکنان این منطقه جنگ زده را افزایش دهد .
فومیو کیشیدا خاطر نشان کرد که کشورش از توافقنامه آتش بس بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی استقبال می کند و از تمامی طرف های درگیر می خواهد درباره برداشتن گام های جدی در آینده برای پایان دادن بدون پیش شرط به منازعه و اختلافات فیمابین ، مذاکره کنند.
وزیر امور خارجه ژاپن در بخش دیگری از بیانیه خود تاکید کرد که آتش بس باید به از سرگیری مذاکرات صلح و بازگشت ثبات کامل به منطقه خاورمیانه بینجامد. وی از جامعه جهانی خواست به ارائه کمک های خود به غزه پس از برقراری آتش بس در این منطقه،با هدف تحقق ثبات در نوار غزه ادامه دهد.
کیشیدا در بیانیه خود تاکید کرد توکیو به طور قطع به ایفای نقش فعالانه خود برای تحقق ثبات کامل در نوار غزه و منطقه خاورمیانه ادامه می دهد و حمایت های این کشور فقط به ارائه کمک های موقتی محدود نخواهد ماند بلکه تلاش های بلند مدت خود را برای ارسال کمک های بشر دوستانه تا بازسازی نوار غزه ادامه خواهد داد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار