دهم شهریورماه آغاز اردوی متصل به اعزام تیم ملی والیبال زنان

نهمین و آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال زنان ایران از دهم شهریورماه آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرمربی تیم ملی والیبال زنان 14 بازیکن را به آخرین مرحله اردوی آمادگی این تیم دعوت کرد تا تمرینات خود را از دهم شهریورماه آغاز کنند.

اسامی بازیکنان دعوت شده از سوی سیما صدیقی به این اردو به قرار زیر است که باید ساعت 10 صبح روز دوشنبه خحود را به سرپرست تیم معرفی کنند:

فرزانه زارعی، ندا چملانیان، فرنوش شیخی، سودابه باقرپور، مهسا صابری، نجمه عابدیان، مهدیه خواجه کلانی، شبنم علیخانی، زینب گیوه، مائده برهانی، نگار کیانی، شکوفه صفری،سمانه سیاوشی و مهسا کدخدا.

نهمین مرحله آماده سازی تیم ملی والیبال زنان از به مدت سه روز ادامه خواهد داشت سپس تیم ملی والیبال راهی چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون آسیا می شود.

سیما صدیقی به عنوان سرمربی، عباس برقی خامنه (مشاور فنی)، کامبیر یعقوبی و بهرام جعفرپور (کمک مربی)، سمیرا محمدی (بدنساز)، سارا خدارحمی (فیزیوتراب)، ابراهیم ادیبان (آنالیزور) و فریبا سلیمانی به عنوان سرپرست ملی پوشان زنان را در این اردو همراهی می کنند.

تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای حضور در چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون آسیا که از 15 تا 23 شهریور 93 در کشور چین برگزار می شود، آماده می کند.

این رقابت‌ها با حضور هشت تیم برتر آسیا برگزار می شود و تیم ملی والیبال زنان ایران در دور مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های چین، ویتنام و کره جنوبی در گروه اول هم‌گروه است. تیم‌های تایلند، قزاقستان، ژاپن و چین تایپه نیز در گروه دوم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: volleyball ، team ، national ، womens ، والیبال ، تیم ، ملی ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار