داریانی در سیزدهمین جشنواره شهیدرجایی:

نگاه شهردار تهران به نیروی انسانی، نگاهی علمی و انسانی است/رمز موفقیت شهرداری تهران یکپارچگی سازمانی و مدیریت جهادی است

سیزدهمین جشنواره شهید رجایی(بزرگداشت روز کارمند) امروز با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و معاونان شهردار تهران، شهرداران مناطق و کارکنان شهرداری پایتخت در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ابتدای این مراسم محمد علی داریانی، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران و رییس سیزدهمین جشنواره شهیدرجایی ضمن گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و با تبریک هفته دولت بر دولت مردان گفت: روز کارمند فرصت بسیار مغتنمی است که بتوانیم از زحمات کارمندان خدوم شهرداری تهران قدردانی کنیم .  
وی تصریح کرد: جشنواره شهید رجایی در شهرداری تهران با هدف تجلیل و تقدیر از کارمندان ساعی و نمونه برگزار می شود . 

داریانی با بیان اینکه همانند جشنواره گذشته در این دوره نیز تلاش شده است از همکارانی که خدمات ارزشمند وبرجسته در حوزه کاری خود انجام داده اند تجلیل شود، گفت: در جشنواره سیزدهم از 613 نفر از کارمندان شهرداری پایتخت تجلیل به عمل آمده است .

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تصریح کرد: از این تعداد، 31 نفر را همکاران ایثارگر، آزاده و خانواده های شهدا ، 50 نفر را پیشکسوتان و بازنشستگان، 240 را کارکنان خدوم و زحمت کش ، 204نفر را کارشناسان متخصص در حوزه های مختلف و 88 نفر دیگر را مدیران در رده های مختلف شهرداری تشکیل می دهند .

وی خاطرنشان کرد: این تعداد از همکاران براساس شاخص هایی از قبیل وجدان کاری، انضباط اداری، ارایه خدمات بهتر و با کیفیت به شهروندان و ارایه خدمات ارزشمند و برجسته در حوزه کاری خود انتخاب شده اند . 

داریانی با اشاره به اینکه تک تک کارمندان سخت کوش و تلاشگر شهرداری در جای خود نمونه هستند، افزود: معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران به نوبه خود از تلاش همه این جهادگران در شهرداری پایتخت تشکر می کند .

رییس سیزدهمین جشواره شهید رجایی گفت: لازم است از رویکرد و نگاه ویژه شهردار تهران در زمینه نیروی انسانی تقدیر و تشکر ویژه کنم زیرا که نگاه ایشان به نیروی انسانی ، نگاهی علمی و انسانی است . 

وی تاکید کرد: دکتر قالیباف اصلی ترین سرمایه شهرداری را نیروی انسانی عنوان می کند و رشد، ارتقاء و توانمندسازی نیروها را در اولویت اول برنامه های شهرداری قرار داده است . 

داریانی بابیان اینکه دکتر قالیباف بر استقرار نظام شایسته سالاری در جذب و به کارگیری نیروها در شهرداری پایتخت تاکید ویژه دارد، گفت: در حال حاضر نیز استفاده از توان و تجربه همکاران در اولویت فعالیت هایمان قرار دارد . 

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اعلام کرد : خوشبختانه اقدامات خوبی در جهت تامین سلامت، رفاه و معیشت همکاران انجام گرفته که باید اذعان کنم از نگاه دکتر قالیباف کارهای بسیار دیگری باید انجام شود. 

وی با اشاره به اینکه شهرداری در سال 85 تنها 10 درمانگاه در شهرتهران داشت، گفت: در حال حاضر 19 درمانگاه در پایتخت به همکاران خدمت رسانی می کند. همچنین تعداد دندانپزشکی های تخصصی نیز به 108 مرکز رسیده است .
 
داریانی به ارایه 225 کمک هزینه درمان در منزل به کارمندان اشاره کرد و افزود: همچنین به 900 نفر از همکاران که به بیماری های صعب العلاج دچار هستند نیز خدمات متفاوت ارایه می شود .  
وی با بیان اینکه ستاد ساماندهی مسکن همکاران نیز تشکیل شده است، افزود: در حال حاضر بیش از سی هزار نفر از کارکنان خدوم شهرداری در تعاونی های مسکن عضو هستند.

داریانی از اعزام کارکنان شهرداری تهران به عتبات عالیات خبرداد و تاکید کرد: برگزاری تورهای زیارتی و سیاحتی در طول سال نیز ادامه دارد .

وی گفت: درهمین راستا و در جهت خدمت رسانی بهتر در شهرداری تهران هتلی در مشهد تهیه کرده ایم .

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در پایان تاکید کرد: رمز موفقیت ما وحدت و یکپارچگی سازمانی و مدیریت جهادی است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار