مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از برگزاری نخستین نشست کارگروه کودک و نوجوان خبر داد و گفت: در راستای اجرای مصوبه شهر دوستدار کودک، ماتریس همکاری بین بخشی تهیه و تدوین می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌ ابوالفضل رفیع ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: نخستین نشست کارگروه کودک و نوجوان به منظور ارتقای کمی و کیفی اجرای مصوبات شهر دوستدار کودک با حضور فاطمه دانشور رییس کمیته اجتماعی شورای شهر و جمعی از فعالان حوزه کودک و نوجوان در سالن الغدیر شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه حوزه های مختلف شهرداری تهران اقدامات خوبی را در راستای اجرای مصوبات شهر دوستدار کودک، انجام داده اند.
مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران اعلام کرد: جهت اجرای مصوبات شهر دوستدار کودک، برنامه 5 ساله و همچنین ماتریس همکاری بخشی و بین بخشی تا پایان شهریور ماه جاری تهیه  و تدوین می شود.

وی از اجرای طرح اتوبوس پیاده با محوریت کودک و مدرسه خبر داد و گفت: این طرح از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  با همکاری اداره کل آموزش های شهروندی در مناطق 6 ، 8  و 12 اجرا می شود.

رفیع خاطرنشان کرد: در این نشست فاطمه دانشور ضمن اعلام خط مشی و برنامه های مورد نظر کارگروه کودک و نوجوان از جمله تعامل با وزارت بهداشت و فعال سازی دبیرخانه اجرای مصوبه شهر دوستدار کودک، حضور سازمان های مردم نهاد در این کارگروه را موجب هم افزایی و اثر بخشی دانست و بر پربارشدن محتوای مصوبه شهر دوستدار کودک و همچنین بازخوانی پیش نویس برنامه های کودک و منشور حقوق کودک تاکید کرد.



انتهای پیام /

برچسب ها: کودک ، کارگروه ، دوستدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار