در بررسی روزنامه‌های صبح امروز یک نکته جلب توجه می‌کرد،در حالی که اکثر روزنامه‌های کشور به موضوع اقدام ضدایرانی اخیر آمریکا در صفحه اصلی خود پرداخته بودند ،روزنامه هایی هم بودند که ترجیح دادند اصلا به این موضوع نپردازند یا در حاشیه از آن یاد کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، روز گذشته ، وزارت خزانه‌داری آمریکا 8 شخصیت به همراه 20 شرکت و موسسه مالی از جمله 6 نفتکش ایرانی را به بهانه نقض تحریم‌های هسته‌ای و موشکی در لیست سیاه قرار داد  و شرکت‌‌های فعال در بازارهای آمریکا را از هرگونه انعقاد قرار داد و مراوده با آنها منع کرد.

این موضوع در بسیاری از رسانه‌های ایران و حتی جهان مورد توجه قرار گرفت اما در این میان روزنامه‌های اصلاح‌طلب ترجیح دادند که دست کم در نیم صفحه اول خود به این خبر هیچ اشاره‌ای نداشته باشند؛در کنار این رسانه‌ها، روزنامه دولتی ایران نیز ترجیح داد موضوع  گزارش روسها از احتمال کاهش تحریم‌های ایران را به تیتر نخست خود تبدیل کند .

روزنامه آرمان نیز تنها اشاره‌اش به تحریم‌ها مربوط به موضوعی کاملا غیر مرتبط با اقدام آمریکاست و درخواست بنی اعتماد از جشنواره فیلم ونیز از الویت بالاتری برایش برخوردار بوده است .






 
 
 
 


انتهای پیام/
برچسب ها: روزنامه ، تحریم ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۳۶ ۰۶ مهر ۱۳۹۳
شما جه توقعی از روزنامه های اصلاح طلب دارید .انها فقط به فکر منافع جناحی هستند دم از ازادی بیان میزنند ولی به شدت دچار خودسانسوری ویا سانسور ازان بالا بالاها هستند .....متوجه که هستین...
آخرین اخبار