انسیه شاه‌حسینی نیاز سینمای ایران را در حوزه "دفاع مقدس"، پرورش قهرمان‌ها و شخصیت‌پردازی در مورد قهرمان عنوان کرد.

انسیه شاه‌حسینی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در برخی موارد فیلم‌هایی که در زمینه "دفاع مقدس" ساخته می‌شوند، نیاز دارند که به خانواده شهدا و زندگی آنها نیز بپردازند و با پرداختن به شخصیت قهرمانانه شهید، باعث شناخت بیشتر وی شوند.

وی افزود: در سینما بسته به اینکه کارگردان و تهیه کننده چه کسانی باشند و موضوع فیلم چه باشد، حمایت می‌شوند و حمایت عوامل فیلم بستگی به این دارد که آنها که باشند. 

شاه‌حسینی بیان کرد: بودجه اختصاص یافته به فیلم‌ها، بستگی به نوع فیلم دارد و مخاطبان منتظر فیلم‌های جذاب و البته آموزنده در زمینه انقلاب هستند که می‌توان گفت تا حدودی انتظارات برآورده می‌شود.

این کارگردان در مورد استقبال از فیلم‌های کمدی در زمینه دفاع مقدس گفت: استقبال مخاطبان به موضوع فیلم هم بستگی دارد و اینکه کارگردان چگونه به فیلم و شخصیت‌هایش می‌پردازد.

وی اظهار داشت: حمایت‌ها به مدیران سینمایی و نوع کارشان بستگی دارد برخی مدیران عملکردشان خوب بوده و تا جایی که توانسته‌اند حمایت کرده‌اند.

وی در خصوص ساخت فیلم‌های دفاع مقدسی گفت: فعلا با وجود شعارهایی که عملی نمی‌شود، همین ساخت فیلم تا وقتی که جدی در این مورد تلاش و مدیریت نشود هر دو سال یک بار کافی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیریت ، سینما ، دفاع ، مقدس ، شخصیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار