امام جمعه ی موقت بجنورد گفت: دین مبین اسلام به خدمات رسانی به مردم تاکید کرده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت السلام رضا نوری در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مردم همواره از جمله موضوعات مورد تاکید دین اسلام و بزرگان دینی بوده است گفت : مسئولان باید با توجه به نقدهای منصفانه سعی در برطرف کردن مشکلات داشته باشند.

وی بر الگو قرار دادن شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو دولتمرد مردمی، دلسوز، متدین و متعهد تاکید کرد و گفت: این دو بزرگوار در مدت کوتاهی که ب سر مسوولیت بودند خود را وقف انقلاب کرده و کارهای بزرگی از خود به یادگار گذاشتند.

وی همچنین با اشاره به 15 توصیه مقام معظم رهبری در جمع اعضا هیات دولت افزود : اجرایی کردن و عمل به این توصیه ها میتواند گامی مهم در موفقیت دولت ایفا نماید.

خطیب موقت جمعه بجنورد با اشاره به پیروزی مردم بی دفاع غزه در برابر رژیم صهیونیستی از حاکمیت فرهنگ صبر/ مقاومت و جهاد در بین مردم غزه بعنوان رمز پیروزی در مقابل دشمنان یاد کرد.

همچنین پرویزی استاندار خراسان شمالی در سخنانی پیش از خطبه های نماز در جمع نمازگزارن با اشاره به خدمات دولت در یکسال گذشته از کاهش تورم و کنترل قیمتها/اجرای طرح نظام سلامت و تلاش برای اتمام طرح های نیمه تمام بعنوان تلاش های ذولت برای ارائه خدمات بیشتر به مردم یاد کرد.

برچسب ها: دولت ، الگو ، خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.