مهاجم استقلال گفت: شیرینی 380 میلیون به اسم من جعل اسناد کرده و این موضوع کلاهبرداری محسوب می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد قاضی پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: هدف همه اعضای تیم استقلال موفقیت  است. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا  انتظارات هواداران از من  برآورده شود.

وی ادامه داد:من تلاش می‌کنم همیشه خوب و تأثیرگذار باشم. خدا را شکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادیم و پیروز شدیم. پیروزی حق ما بود. زیرا همه چیز برای کسب این پیروزی مهیا بود.3 امتیازی که کسب شد حاصل تلاش بازیکنان و کادر فنی بود.

مهاجم تیم فوتبال استقلال افزود : در مجموع به هواداران تبریک می گویم . برد شیرین را به دست آوردیم. ما به هیچ بازی راحت نگاه نمی کنیم. برنامه ما این بود که در نیمه اول کار را تمام کنیم و در نیمه دوم بازی را مدیریت کنیم.

وی در ادامه گفت:خوشبختانه در نیمه دوم به گل هم دست پیدا کردیم.  امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد. زیرا استقلال مستحق بهترین هاست نظم تیمی عامل موفقیت ماست  و فکر می کنم نظم ، اتحاد را برای هر تیمی به ارمغان می آورد.
 
مهاجم سابق پرسپولیس در مورد اختلافش با این باشگاه اظهار داشت: شیرینی 380 میلیون به اسم من جعل اسناد کرده و این موضوع کلاهبرداری محسوب می‌شود. من با جدیت پیگیر این موضوع هستم. چون مطمئن هستم قانون از من حمایت می کند.

وی ادامه داد:در این خصوص با رحیمی مدیرعامل پرسپولیس صحبت کردم و از وی خواستم این مشکل را حل کند.

وی گفت: طلب واقعی من از پرسپولیس 360 میلیون تومان بود که شیرینی سرپرست سابق تیم پرسپولیس 380 میلیون به نام من جعل اسناد کرده است و من بعدها از این موضوع مطلع شدم.

قاضی در مورد رفتن کی‌روش از ایران  اظهار نظری نکرد و افزود:من بازیکن هستم و نمی‌توانم در این خصوص حرفی بزنم. کفاشیان خود شرایط را توضیح داده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار