کلنگ زنی 22 پایگاه بهداشتی و درمانی استان به طور همزمان با کلنگ زنی مرکز بهداشتی درمانی کامیاب بجنورد انجام شد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، وزیر بهداشت با حضور در محل کلنگ زنی مرکز بهداشتی درمانی کامیاب بجنورد، 22 پایگاه بهداشتی و درمانی استان شامل 2 مرکز بهداشتی و درمانی شهری، 7 مرکز روستایی، 4 خانه بهداشت، 3 پایگاه اورژانس و مرکز EOC را به طور همزمان کلنگ زنی نمودند.

 افتتاح ساختمان دانشکده دندانپزشکی استان با حضور وزیر بهداشت

ساختمان آموزشی و اداری دانشکده دندانپزشکی استان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

 این دانشکده در زمینی به مساحت 450 متر مربع و با 2 هزار و 500 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

بر پایه این گزارش وزیر بهداشت و هیئت همراههمچنین  با حضور در مزار شهید گمنام دانشگاه و نثار فاتحه ،گلباران و عطر افشانی ، با آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند و پس از آن از مرکز مهارت های بالینی دانشکده پرستاری و مامایی و پزشکی و هم چنین از نمایشگاه کاریکاتور بر پا شده در  محوطه، با موضوع جمعیت نیز بازدید کردند.

 افتتاح ساختمان جدید دانشکده بهداشت

ساختمان جدید دانشکده بهداشت بجنورد با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

سید حسن هاشمی در مراسم افتتاح این ساختمان ضمن تشکر از دست اندرکاران  و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و حوزه آموزش دانشگاه اظهار داشت: اکثر دانشجویان بومی استان هستند که نشان دهنده گام برداشتن در مسیر صحیح و رسیدن به اهداف آموزش عالی است.

وی تصریح کرد : امیدواریم  همراه با توسعه استان ، دانشگاه علوم پزشکی هم توسعه یابد و سعی می کنیم رشته ها را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد:چه وزیر باشم چه نباشم امیدوارم در سال های بعدی که به این استان سفر می کنم شاهد توسعه دانشکده ها و سایت دانشگاه باشم.

 عیادت از بیماران بیمارستان امام علی (ع) و  افتتاح همزمان پروژه های دانشگاه

برخی پروژه های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  با حضور وزیر بهداشت به طور همزمان و از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

وزیر بهداشت  پس از بازدید از تنها مرکز خونگیری استان خراسان شمالی در سازمان انتقال خون  بر ارزشمند بودن فرآورده های خونی و سختی کار دست اندرکاران این حوزه تاکید کرد

 هاشمی سپس  ازبیمارستان امام علی (ع) بجنورد بازدید کرد و ضمن عیادت از بیماران بخش های مختلف با اهدای گل؛ 6 تخت  آی سی یوی این بیمارستان را افتتاح کرد .

بر اساس این گزارش در ادامه، مرکز بهداشتی درمانی ایور، ccu بیمارستان جاجرم ، آزمایشگاه بهداشت شیروان، پانسیون پزشکان شیروان، مرکز بهداشتی گلستان شهر بجنورد، پایگاه اورژانس سنخواست، خانه بهداشت حسین آباد شیروان و رادیولوژی دیجیتال بیمارستان فاروج به طور همزمان از طریق ویدیو کنفرانس در تالار کنفرانس بیمارستان امام علی (ع) توسط وزیر بهداشت افتتاح شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار