کرمانشاه/

برگزاری یادواره 160 شهید کارمند استان کرمانشاه

یادواره 160 شهید کارمند استان کرمانشاه و شهید محمدرضا قلیوند با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و رییس سازمان بسیج کارمندی کشور،برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ در این مراسم سردار صادق ناوندی رییس سازمان بسیج کارمندی کشور،گفت:بسیج  از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که مشابه آن در هیج کجای دنیا دیده نمی شود و  از آنچنان جایگاهی برخوردار است که با تکیه برآن می توان در عرصه های مختلف به توفیقات بزرگی دست یافت.

وی افزود:به تعبیر رهبر معظم انقلاب بسیج مجموعه ای از پاک ترین و آماده به کارترین انسانها در راه تحقق اهداف عالی نظام است.

ناوندی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ از سوی رهبر معظم انقلاب،گفت:سازمان بسیج کشور با تاسی از این نامگذاری توجه به اقتصاد و فرهنگ را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.

رییس سازمان بسیج کارمندان کشور همچنین با بیان اینکه نظام اداری ما بیمار و منبعث از نظام اداری غرب است، عنوان کرد:هر چند در سال‎های پس از انقلاب برخی قوانین ما تغییر کرده،اما هنوز اسناد بالادستی ما مشکلاتی دارند و از برخی قوانین تفاسیر متفاوتی می‎شود که امیدواریم با تصویب قوانین جدید این مشکلات مرتفع شود.

وی همچنین با تبریک پیروزی مردم غزه، این پیروزی را یک پیروزی مبتنی بر تفکر بسیجی دانست و ابراز امیدواری کرد:این پیروزی مقدمه تشکیل بسیج جامعه جهانی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.