فیروزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وزیر مسکن در اجرای تعهدات مسکن مهر تلاش بیشتری کند

عضو کمیسیون عمران گفت: برای حل مشکل مسکن مهر وزیر مسکن و شهرسازی هم قبول کردند، پیگیری کنند و تقریبا کار‌ها نیز نه سرعت قبل اما در حال انجام شدن است که ان شاءالله بتوانند این تعهداتی که داشتند را عملی کنند.

"محمد فیروزی" در گفتگو با خبرنگار پارلمان باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب برای تکمیل مسکن مهر، اظهار داشت: یکی از اقدامات موثر دولت نهم و دهم این بود که بحث مسکن مهر را شروع کرد که قشر متوسط رو به پایین صاحب خانه شوند.   
 
وی ادامه داد: در این رابطه یکسری راهکارهایی ارائه داده شد و این روند در جامعه ما باید از قبل شروع می‌شد که عرضه و تقاضا یکسان می‌شد تا در حال حاضر شاهد مشکلات در رابطه با مسکن نباشیم. 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با ورود دولت یازدهم به دلیل حجم بالای ساخت و ساز در مسکن مهر و وضعیت اقتصادی که پیش آمد، تقریبا با رکود تکمیلی مواجه شد و موجب شد مقداری از حالت اولیه خارج شود.    
 
فیروزی تصریح کرد: علی القاعده با توجه به نبود اعتبار، وقفه‌ای در اجرای این طرح به وجود آمد و کمیسیون عمران در این رابطه پیگیر است و به جد هم به دنبال این است که تعهدی که دولت قبل را داده، دولت جدید هم متولی اجرای آن باشد.   
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل وزیر مسکن و شهرسازی هم قبول کردند، پیگیری کنند و تقریبا کار‌ها نیز نه سرعت قبل اما در حال انجام شدن است که ان شاءالله بتوانند این تعهداتی که داشتند را عملی کنند.   
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن مهر ، جامعه ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار