ایاز برنو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: درجه بندی تاثیر مستقیمی به ظاهر محصول دارد.
وی تشریح کرد: وضعیت ظاهری، رنگ محصول، سلامت و پاکیزگی محصول و در آخر نظم و ترتیب چیده شدن محصول و ظروف بسته بندی را باید از مهم ترین عوامل در فروش بهینه تولیدات بدانیم.
برنو ادامه داد: محصولاتی با ظاهری شکیل و خوش آب و رنگ با قیمتی بالاتر به فروش می رسند.
مدیر صنایع کشاورزی و روستایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی یادآور شد: 90 درصد خریداران میوه از روی ظاهر، آن را انتخاب و خریداری می کنند.
مدیر صنایع کشاورزی و روستایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی اظهار داشت: خرید کالاهای خوش ظاهری با کیفیّت، مناسب و یکنواخت، خواست اصلی هر مشتری به هنگام ورود به یک فروشگاه است.