رضوی اردکانی خبر داد

همکاری سه بانک با صندوق‌های غیردولتی حمایت از بخش کشاورزی

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی گفت: 3 بانک کشاورزی، سپه و توسعه تعاون با تفاهم‌نامه‌ای که با صندوق‌های غیر دولتی این شرکت داشته‌اند در حال حاضر به کشاورزان، دامداران و همچنین تشکل‌های این صندوق دولتی وام می‌دهند.

عبدالکریم رضوی اردکانی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: 3 بانک کشاورزی، سپه و توسعه تعاون با تفاهم‌نامه‌ای که با صندوق‌های غیر دولتی  این شرکت داشته اند، در حال حاضر به کشاورزان، دامداران و همچنین تشکل‌های این صندوق دولتی وام می‌دهند.

وی همچنین در خصوص میزان و نحوه پرداخت وام صندوق توسعه ملی به سهامداران این تشکل غیر دولتی نیز اضافه کرد: ابتدا با صندوق توسعه ملی این وام را پس از بررسی طرح تشکل مورد نظر در اختیار 3 بانک کشاورزی، سپه و توسعه تعاون قرار می‌دهد که 10 درصد این سهم به صورت ریالی توسط صندوق توسعه ملی پرداخت می‌شود که این 3 بانک این طرح ها را دوباره بررسی کرده و سپس به تشکل مورد نظر این وام پرداخت می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: در سال جاری نیز پیش‌بینی می شود از منابع صندوق توسعه ملی هزار میلیارد تومان به بخش آبیاری تحت فشار و قطره ای اختصاص یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار