معاون فنی و زیربنایی راه‌ آهن:

تاخیردر ایستگاه بهرام در مسیر قطار تهران - مشهد به صفر رسید/ عملیات نگهداری خطوط عامل اصلی تاخیر

قطار تهران - مشهد در ایستگاه بهرام چند ماهی است که به دلیل عملیات تعمیرات، دچار تاخیرهای سه الی 4 ساعته بود این موضوع توسط خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن پیگیری شد.

طی تماس‌های مکرری که با باشگاه خبرنگاران صورت گرفت، مطلع شدیم که قطار تهران - مشهد در ایستگاه بهرام چند ماهی است به دلیل عملیات تعمیرات، دچار تاخیرهای سه الی چهار ساعته است؛ به همین دلیل این موضوع توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران از معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن پیگیری شد.

در همین خصوص، محمدزاده، معاون فنی و زیربنایی راه آهن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بین ایستگاه ری تا ورامین دو بالاست وجود دارد، افزود: ری- بهرام، بهرام – ورامین  2 بلاک هستند که ری به بهرام تعمیر و نوسازی شده است.

معاون فنی و زیربنایی راه آهن در ادامه اظهار داشت: برخی بلاک‌های موجود در مسیر قطار تهران – مشهد دارای فرسودگی شدید بودند و همین امر به لحاظ ایمنی مشکل‌ساز شده بود.

محمدزاده در ادامه تصریح کرد: راه آهن جمهوری اسلامی ایران در زمان ترافیک کاری، بازسازی این خطوط را به صورت 24 ساعته و ظرف 23 روز انجام داد.

وی در ادامه توضیح داد: نوسازی خطوط ری – بهرام به پایان رسید و در حال حاضر در مرحله انجام خطوط ری به ورامین هستیم.

محمدزاده با بیان اینکه تعمیرات خطوط بهرام _ورامین فرصت 2 ماهه  لازم داشت، افزود: با تلاش‌های شبانه روزی راه‌آهن این فرآیند ظرف مدت 3 هفته به اتمام رسید و با پایان جوش کاری این پروژه هفته آینده تحویل داده می‌شود.

معاون فنی و زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی درادامه یادآور شد: تعمیرات این خطوط در بدترین زمان به لحاظ کاری بود ولی خوشبختانه این پروژه به سرعت به مسافران تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات نگهداری خطوط در تمامی خطوط ریلی دنیا انجام می شود، افزود: هیچ ریلی ظرفیت تردد 24 ساعته خطوط را ندارد، بنایران چند ساعتی  این خطوط بسته و عملیات نگهداری بر روی آن انجام می‌شود.
 
معاون فنی و زیربنایی راه آهن در ادامه اظهارداشت: برخی از تاخیرهای صورت گرفته در خطوط تهران _مشهد به دلیل عملیات نگهداری صورت می‌گیرد و هیچ ربطی به تعمیرات خطوط ری-بهرام ندارد.

محمد زاده در ادامه یادآور شد: در گذشته 6 تا 5 بلاک مسدود شده در خط تهران-مشهد داشتیم که در حال حاضر میزان بلاک‌های مسدود شده در این خطوط به 2 عدد رسانیدم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار