وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا زمانی که پیوست فرهنگی تصویب نشود هیچ خدماتی به غیر از خدماتی که دو سال گذشته رایتل انجام می‌داد، اپراتورهای دیگر خدمت رسانی نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمود واعظی در حاشیه همایش چشم انداز سال دوم دولت تدبیر و امید در جمع خبرنگاران گفت: پیوست فرهنگی تهیه و به ریاست جمهوری ارسال شده است و منتظر تصویب‌ آن در مراجع ذیربط هستیم و لذا تا زمانی که پیوست فرهنگی به تصویب برسد سیاستی که دو سال گذشته برای رایتل به عنوان سند 3 اعلام کردیم برای دو اپراتور دیگر هم ابلاغ شده و تأکید شده که آنچه که نمی‌توانیم بر آن نظارت داشته باشیم مسدود است.

وی با اشاره به این که تماس تصویری رایتل تا زمانی که پیوست فرهنگی به تصویب نرسیده و مسدود است اظهار کرد: نگرانی یکی از مراجع در خصوص مسائل اخلاقی و فرهنگی مورد توجه ما بوده و توجه به این مسائل از اولویت کاری است و لذا تا زمانی که پیوست فرهنگی تصویب نشود، هیچ چیز غیر این که رایتل دو سال گذشته خدمت رسانی می‌کرده اپراتورهای دیگر خدمت رسانی نخواهند کرد.

وی در خصوص وعده‌های اینترنتی کشور تصریح کرد:‌ در یک سال گذشته علاوه بر این که در 66 هزار روستا کشور به اینترنت متصل شدند، 3میلیون کاربر  اینترنت هم افزایش پیدا کردند سرعت اینترنت پایین است اما در یک سال گذشته کاربران افزایش پیدا کردند.

واعظی در خصوص حمایت از بخش داخلی خاطرنشان کرد:‌ هدف از این وزارت‌خانه این است که همه‌ی اپراتورها شرکت‌های PAP و شرکت‌های IT ترغیب شوند و از محصولات و تولیدات داخلی استفاده و سرمایه گذاری داخلی انجام دهند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار