رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند : این رژیم بر اثر حمله به غزه و پاسخهای موشکی گروههای فلسطینی از نظر اقتصادی و اجتماعی فلج شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار،‌ آثار حمله به غزه به وضوح و روشنی بر روی صهیونیستها در فلسطین اشغالی دیده می شود. افزایش بیماری‌های افسردگی ، دیابت و مشکلات روحی و روانی و همچنین فلج شدن اقتصادی ، متلاشی شدن گردشگری و فرار صهیونیستها از شهرکهای  نزدیک غزه برای یافتن مناطق امن‌تر از جمله آنهاست.

حسن حجازی گزارشگر شبکه المنار در گزارشی گفت : رژیم صهیونیستی پس از گذشت پنجاه روز از تجاوز به نوار غزه از نظر اقتصادی ، فلج شده و از نظر اجتماعی نیز دچار فروپاشی روحی و روانی شده است.

اینها را از اطلاعاتی که رسانه های رژیم صهیونیستی عرضه می کنند می توان دریافت.

شبکه ده تلویزیون اسرائیل اعلام کرده ترس و وحشت باعث شده است داروهای آرامبخش روان و اعصاب در داروخانه های فلسطین اشغالی پایان یابد و حوادث رانندگی نیز40 درصد افزایش یافته و بیماریهای مختلف مانند دیابت و بیماری دندان به علت افزایش تنش دو برابر شده است.

همچنین شوک و مشکلات روحی و روانی صهیونیستها حتی در شهرکهای واقع در شمال فلسطین اشغالی که از موشکها به دور هستند افزایش یافته است.

یونیت حورف ساکن شهرک صهیونیست نشین "کفر میمون" به شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت:« دیروز نشسته بودیم اگر از صورتهای ما تصویر برداری می شد مشخص بود که ما از یأس و سرخوردگی رنج می بریم. وضعی که داریم ناامید کننده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت چاپ فلسطین اشغالی نیز اطلاعات بسیار ناخوشایندی برای صهیونیستها از میزان تأثیرات جنگ بر اقتصاد اسرائیل منتشر کرد و این اطلاعات نشانگر فلج شدن اقتصادی و رکود بخش املاک و فروپاشی گردشگری است .

این اطلاعات همچنین نشان می دهد هزینه های جنگ میلیاردها دلار است. این در حالی است که کارخانجات فلج شده و میزان خرید اسرائیلی‌ها کاهش یافته و تعداد سفرهای خارجی به اسرائیل به پایین‌ترین حد خود رسیده و برخی فعالیتهای ورزشی به خارج از سرزمینهای اشغالی فلسطین منتقل شده است.

یائیر لاپید وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: هر کس که می خواهد اطراف غزه را ترک کند می تواند این کار را انجام دهد و ما از طریق راهکارهای موقتی و با پول به او کمک می کنیم تا بتواند این منطقه را ترک کند اما اسرائیل نمی تواند برخی شهرکها را به طور کامل تخلیه کند.

ایتمار شمعونی شهردار عسقلان به شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت : ما هرگز سال جدید تحصیلی را افتتاح نمی کنیم و نمی خواهم مسئولیت را در صورت ناکامی گنبد آهنین و اصابت یک فروند موشک و کشته شدن دانش آموزان به عهده بگیرم. من مسئولیت بیست و هشت هزار دانش آموز را به عهده نمی گیرم و آنان را در معرض خطر قرار نمی دهم.

"یستحاق هرتسوگ" رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی به شبکه ده تلویزیون این رژیم گفت: سازمانهای فلسطینی پی برده اند که امکان رهگیری موشکها و خمپاره  ها از مسافت هفت کیلومتری نوار غزه وجود ندارد و این مسئله برای اسرائیل یک نقطه ضعف است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
یک رژِم جرار ، بی اخلاق ، پلید ، دروغ گو ، حقه باز ، شارلاتان ، قاچاقچی سلاح های ممنوعه ، هرزه ، فاسد ، مصرف کننده صرف مالیات مردم بی چاره و گرسنه آمریکائی ، که سرزمین یک ملت بزرگ تاریخی را به زور دسیسه های سازمان ملل و کشور انگلیس خبیث اشغال کرده اند و با سلاح های ممنوعه آمریکائی ملت بی چاره غزه را سلاخی می کنند . تولید که ندارند باید با تجاوز به دیگران و دریافت پاسخ متقابل به ورشکستگی و نکبت و فرار از منطقه دچار شوند .
آخرین اخبار