بسته پیشنهادی آخر هفته گردشگری/

چشمه آب معدنی در روستای خمده با مناظر زیبای طبیعی + تصاویر

روستای خمده با وجود چشمه آب معدنی و فضای طبیعی زیبا می تواند برای گردشگران تهران محیطی مناسب و ارزان برای آخر هفته ها باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛چشمه آب معدنی خمده در روستای خمده در 20 کیلومتری جنوب فیروزکوه در یک منطقه زیبای تفرجگاهی قرار دارد. این منطقه به عنوان دومین نقطه گردشگری شهرستان فیروزکوه (پس از تنگ واشی) مطرح بوده و در مواقعی که هوا مساعد است، پذیرای خیل عظیم گردشگران و علاقه‌مندان است.







آب این چشمه برای دردهای مفصلی و استخوانی و بیماری‌های پوستی مناسب است.

انتهای پیام/
برچسب ها: گردشگری ، کوه ، چشمه ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۹:۰۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
سلام . این استخر از نظر طبیعی بسیار زیبا و خاص است که بنده چندین سال است که پیاپی به آنجا میروم فقط در نظر داشته باشید که زمان بندی خاصی برای رسیدن و استفاده از آنجا نداشته باشید چون مسئولین آنجا بسیار بی مسئولیت هستند . صد حیف از این موقعیت.......
Iran (Islamic Republic of)
جهانبخش نیکوپور
۰۳:۴۸ ۳۱ تير ۱۳۹۴
روستای خمده یکی از روستاهای تاریخی و زیبای شهرستان فیروزکوه هست. به لحاظ دسترسی آن به راه آهن و جاده مواصلاتی به تهران و فیروزکوه به آسانی قابل دسترسی است. وجود کوههای سنگی سر به فلک کشیده در اطراف روستا، وجود بناهای تاریخی و دیوارهای بسیار قدیمی در ارتفاع پنجاه متری در ضلع شرقی روستا، رودخانه پر آب نمرود، چشمه آب معدنی خمبو یا خامبو ، مزارع و باغات زیبای بین روستای هرانده و خمده ، و وجود غار اسرار آمیز بورنیک بین خمده و هرانده باعث می شود هرساله خیل عظیمی از هموطنان عزیزمان برای بازدید این منطقه اقدام کنند. امکان ندارد کسی از این منطقه بازدید کند و از این همه مواهب طبیعی خدادادی لذت نبرد. من هم به عنوان یکی از اهالی این روستا از همه ی هموطنانم دعوت می کنم از این جای زیبا دیدن کنید.
آخرین اخبار