فروش نخستين تلویزیون‌ OLED 4K با رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل به زودي در دنیا آغاز می‌شود.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شرکت ال‌جی امروز اعلام کرد که به زودی فروش تلویزیون‌های OLED 4K (یا رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل) را در دنیا آغاز می‌کند. این تلویزیون‌ها در سایزهای ۷۷ و ۶۵ اینچ تولید شده‌اند و ال‌جی علاوه بر ضمیمه کردن عنوان «نخستین تلویزیون OLED 4K جهان» به محصول خود، خبر از ارائه بهترین کیفیت تصویری را نیز در آن‌ها داده است.


این کیفیت به دو دلیل عمده ایجاد شده است؛ نخست انحنادار بودن صفحه نمایش آن است که مدتی است تب و تاب آن در بازار به راه افتاده است و دلیل دوم استفاده از دیودهای ساتع کننده نور ارگانیک در کیفیت Ultra HD است.
ال‌جی هنوز صحبتی در خصوص قیمت دقیق این تلویزیون‌ها به میان نیاورده اما اطلاعات فاش شده‌ی پیشین به رقم سرسام‌آور 7000 دلار برای مدل 65 اینچی اشاره دارد.


صفحه‌نمایش باریک و منحنی تلویزیون OLED 4K ال‌جی که پایه‌ای روان شبیه به برگ دارد بسیار شیک و سینمایی است. برای انعطاف در نصب، ۶۵EC9700 و ۷۷EG9700 را به دیوار هم می‌توان متصل کرد. سیستم صدای چندکاناله ULTRA SURROUND ال‌جی عملکرد صوتی داردکه کیفیت تصویر برتر در این تلویزیون را نمایان می‌سازد. سیستم صدای ULTRA SURROUND با همکاری کارشناس صنعت، هارمان کاردون، طراحی شده و محیطی غنی و با جزییات فراوانی را ایجاد می‌کند که حس غوطه‌ور شدن بیننده را بیشتر می‌کند.

پیش‌فروش تلویزیون K۴ OLED در ابعاد ۶۵ و ۷۷ اینچ از همین هفته در کره آغاز شده و در بازارهای اصلی امریکای شمالی و اروپا هم مدتی پس از آن عرضه خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار