معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 با اشاره به روز پزشک و بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا از اجرای ویزیت رایگان پزشکی و حضور تیم پزشکان در سطح محلات خبر داد.

 هاشم فخاری معاونت  اجتماعی و فرهنگی منطقه9 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: با توجه به فرارسیدن روز پزشک و بزرگداشت شیخ الرئیس حکیم ابوعلی سینا برنامه‌های متنوعی در سطح محلات منطقه9 در نظر گرفته شده است که بر اساس زمان بندی تا 6شهریور اجرا می‌شود.

وی ادامه داد:‌یکی از برنامه‌ها که در روز چهارم شهریور برگزار می شود تیم پزشکی 5نفره(پزشک، دندانپزشک، چشم پزشک، کارشناس تغذیه و روانشناس) است که با حضور در سرای محلات سطح منطقه حضور می‌یابند و به طور رایگان شهروندان را ویزیت می‌کنند.

فخاری تصریح کرد: علاوه بر این جشن پزشکان فعال و  اعضای کانون سلامت نیز به منظور قدردانی از این قشر زحمتکش برگزار خواهد شد.

معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه9 در پایان خاطرنشان کرد:اهدای شاخه گل به پزشکان و تقدیر از آنان و به ویژه پزشکان بیمارستان شریعت رضوی از دیگر برنامه‌هایی است که اجرا می شود.

شایان ذکر است شهردار منطقه9 سیدعلیرضا حسینی با بازدید از دو تن از پزشکان جانباز با اهدای شاخه گل و اهدای بسته فرهنگی به آنان بصورت نمادین تقدیر شد.

همچنین به همین مناسبت در تالار باغ  گلستان ویژه برنامه‌های متنوعی با حضور پزشکان، شهردار منطقه9، قائم مقام این منطقه و سایر مدیران اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ویزیت ، محله ، پزشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار