شهردار منطقه9 با اشاره به آخرین توقفات نهایی برای تحویل پادگان جی از پیشرفت مناسب عملیات اجرایی در ادامه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید علیرضا حسینی با اعلام  این خبر اظهار داشت: پروژه بزرگراه یادگار امام (ره)حد فاصل خیابان آزادی تا پادگان جی شهریور ماه سال 91 به بهره برداری رسید و بعد از آن طرح مطالعاتی احداث ادامه این بزرگراه مهم شمالی- جنوبی پایتخت مورد بررسی و بحث قرار گرفت.

وی با بیان این که احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره)‌و اتصال آن به میدان فتح نیازمند تملک تمام اراضی موجود در پادگان جی نبود یادآور شد: اجرای این مسیر هزار و 300متری به همراه مسیر 900متری ادامه خیابان استاد معین که از پروژه‌‌‌‌‌‌‌های در دست طراحی معاونت فنی و عمران شهرداری بوده و تنها به 12.5 هکتار از اراضی پادگان جی نیاز داشت و سایر عرضه‌های موجود توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران به کاربری‌های غیر نظامی اختصاص یافت.

حسینی افزود: در راستای اجرای دقیق و زمان بندی شده پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) تاکنون 13جلسه هماهنگی در میدان فتح به عنوان کارگاه مجهز شده با حضور نمایندگان معاونت امور مناطق و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سازمان نظام مهندسی و عمرانی شهر تهران، سازمان فنی و مهندسی مشاور شهر تهران و پیمانکار اجرایی پروژه برگذار شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه به6.5 درصد رسیده برای تملک املاک معارض در پادگان جی در پادگان جی ادامه مسیر بزرگراه یادگارامام(ره) و اتصال آن به میدان فتح و همچنین به میدان 9دی به سرعت در حال انجام است.

شهردار منطقه9 با بیان این که تبخیر کارگاه و عملیات اجرایی در ابتدا و  انتهای مسیر، میدان فتح و خیابان امام خمینی(ره) به طور کامل انجام شده است.

60درصد شمع‌‌ها در خیابان امام خمینی(ره)، 50درصد آرماتوربندی در مسیر کانال و حفر کانال جهت تعریض مسیر کانال قل قلی برچیده شده و عملیات اجرایی احداث شمع‌ها به تعداد 47 عدد صورت گرفت با بتن ریزی و رگلاژ به طور کامل انجام شد و حفر کانال شناسایی تأسیسات زیر زمینی جهت شناسایی معارضین تأسیساتی صورت گرفت و احداث شناز افق کوله پل‌های جهتی در حال انجام است.

*اقدامات اداره ساماندهی منطقه9

امیر تاجری رئیس اداره ساماندهی منطقه9 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اجرای آرا بند20قانون شهرداری‌ها و رفع مزاحمت‌های صنفی و همچنین به جهت بالابردن سطح آگاهی متصدیان واحدهای صنفی نسبت به اجرای طرح رسیدگی به وضعیت واحدهای صنفی در سطح محدوده اقدام شد.

وی ادامه داد: با توجه به بند20 و آموزش به متصدیان مربوطه مزاحمت‌های صنفی نسبت به پلمپ 3واحد صنفی فروش چوب و مبلمان و اخذ تعهد محضری جهت بازگشایی واحدهای فوق الذکر در خیابان هاشمی صورت گرفت و از 4واحد صنفی فروش لوازم چوبی تعهد مبنی بر رعایت موارد بند 20اخذ شد.

رئیس اداره ساماندهی منطقه9 در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ضمن بازبینی پرونده‌های مربوطه به  اصناف در سطح محدوده به طور تقریبی نسبت به صدور300اخطاریه و پلمپ 15واحد صنفی و صنعتی جهت ارتقا سطح آگاهی با نصب بنر و توزیع بروشور ضمن اطلاع رسانی نسبت به رفع مزاحمت‌های زیست محیطی اقدام شد و کارخانجاتی که از لحاظ زیست محیطی ایجاد آلودگی می‌کردند اقدام شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیشرفت ، شهردار ، مناسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار