زنان عضو دوام محلات منطقه 9 با برپایی چادر در معابر شهری به مدت یک هفته برای کودکان غزه کمک‌های نقدی جمع‌آوری می‌نمایند.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اقدامات انسان دوستانه و کسب اجر اخروی بانوان دوام را بر آن داشت تا در هوای گرم تابستان امسال در گذرگاه‌های پر رفت و آمد محلات منطقه 9 برای کودکان بی‌خانمان،‌ بی سرپرست و مصدوم ناشی از جنگ ناجوانمردانه اسرائیل کمک‌های نقدی جمع آوری کنند.
 
عباس خسروی دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 9 گفت: تصاویر مظلومانه عکس‌های کودکان بر چادرهای ستاد مدیریت بحران منطقه 9 نصب شد تا رقص شمشیر صهیونیست بر پیکر معصوم کودکان عزه به نمایش مردم مسلمان تهران درآید.
 
وی با تأکید بر برپایی این چادرها در چند روز آینده در معابر مختلف شهری منطقه 9 اظهار داشت: هدف از این اقدام جلب کمک‌های نقدی مردمی به کودکان غزه است.
 
خسروی تصریح کرد: تمامی این چادرها با همکاری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و ستاد مدیریت بحران منطقه 9 برپا شده است افزود: مدیریت و ارتباط با مردم در جمع‌آوری این کمک‌ها توسط زنان عضو دوام محلات صورت می‌گیرد.
 
بنابراین گزارش، بانوان عضو دوام از ساعت 9 صبح تا هفت شب در دو شیفت صبح و بعد از ظهر تا پایان هفته جاری در جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای کودکان غزه حضور خواهند داشت.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مشارکت ، همنوایی ، غزه ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.