آغاز بررسی توانمندی‌ متقاضیان برگزاری همزمان "جشنواره فیلم مقاومت"

ناظرین "جشنواره مقاومت" بررسی توانمندی‌های متقاضیان استانی میزبانی این جشنواره را آغاز كردند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ بر اساس اعلام امور استان‌های این جشنواره، تاكنون نزدیك به 1000 نقطه در بیش از 200 شهر از 31 استان كشور برای میزبانی نمایش آثار جشنواره فیلم مقاومت اعلام آمادگی كرده‌اند. همچنین چند‌ دَه شهر نیز درخواست برگزاری رقابتی جشنواره استانی مقاومت را به طور همزمان با تهران داشته‌اند. 
 
به منظور پاسخ به درخواست‌های رسیده و همچنین برگزاری هماهنگ و به‌دور از مشكل جشنواره مقاومت، ناظرین بخش امور استان‌ها از ابتدای هفته جاری كار بررسی توانمندی‌های متقاضیان را آغاز كرده‌اند و قرار است در روزهای آتی از شهرهای متقاضی برای برگزاری همزمان جشنواره به صورت رقابتی دیدن كنند. 
 
این در حالی است، كه هنوز روند پیوستن پایگاه‌های بسیج طلاب و روحانیون (تاكنون 483 پایگاه)، كانون‌های بسیج هنرمندان (تاكنون 178 كانون) و مراكز آموزش عالی (تاكنون 292 مركز) به جشنواره فیلم مقاومت ادامه دارد و به نظر می‌رسد تا قبل از برگزاری این رویداد فرهنگی، تعداد میزبانان به عدد چشمگیری برسد و شاهد گسترده‌ترین جشنواره فرهنگی – سینمایی پس از انقلاب اسلامی باشیم. 
 
شایان ذکر است؛ سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین‌الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران،  نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار