شرکت ماکرو سافت با هدف ایجاد رقابت برای انتخاب محصولات خود با برند نوکیا ارزانترین گوشی تلفن همراه پیشرفته را در دنیا روانه بازار خواهد کرد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ارزان‌ترین گوشی دنیا با برند نوکیا مدل لومیا 530 برای تصاحب بازارهای جهانی توسط شرکت ماکروسافت با آخرین فن آوریهای روز سپتامبر سال جاری به بازار خواهد آمد.

لومیا 530 با سیستم عامل ویندوز 8.1 و پشتیبانی از حافظه خارجی میکرو اس دی (Micro SD) برای ارتقاء حافظه از 4 گیگا بایت به 8 گیگا بایت است.

دوربین این گوشی پیشرفته ارزان 5 مگا پیکسل است که با طراحی منحصر به فرد خود به رنگهای متنوع تولید می‌شود.

همچنین ماکروسافت وعده داده است تا میزان ذخیره انرژی را توسط باطری لیتیومی در این گوشی بالا ببرد که گوشی لومیا 530 قادر به کاربری 22 روز درحالت آماده بکار و 13 ساعت مکالمه مداوم سازد.

همچنین صفحه نمایش 4 اینچی این گوشی با رزوویشن 854 در 480 همراه به حافظه داخلی 512 مگا بایت و پردازنده چهاروهسته‌ای با سرعت 1.2 گیگاه هرتزی از دیگر خصوصیات بارز این گوشی می‌توان نام برد.

لومیا 530 ارزان و رنگارنگ جایگزین خوبی برای مدل قبلی خود لومیا 520 است که در میان کاربرانی از کشورهای لهستان، اسپانیا، هند و ویتنام از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار بود.

ماکروسافت گوشی نوکیا مدل لومیا را با قیمت 60 پوندی از چهارم سپتامبر سال جاری به بازارهای جهانی عرضه خواهد نمود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دوربین ، نمایش ، حافظه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.