سرمربی تیم ملی زیر 19 سال بانوان گفت: این اردو با همکاری هیات فوتبال استان کرمان درحال برگزاری است و بازیکنان تيم ملی از صبح دیروز تمرينات خود را آغاز کرده اند و دو دیدار دوستانه برگزار خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،مهناز امیر شقاقی گفت: بعد از برگزاری 7 مرحله اردوی تدارکاتی، ملی پوشان نیاز دارند تا با تیم های مختلف به رقابت بپردازند و ارزیابی شوند.

وی افزود: قصد داریم تا با برگزاری اردو ها و تمرینات مداوم شرایط را برای دختران جوان به گونه ای فراهم کنیم که با آمادگی کامل به رقابتهای سریلانکا اعزام شوند و پس از رقابت با حریفان خود از گروهمان صعود کرده و به مرحله بعدی رقابتهای آسیایی راه پیدا کنیم.
 
سرمربی تیم ملی در ادامه افزود: اگر اردوهای تدارکاتی تیم در شمال کشور برگزار می شد از لحاظ آب و هوایی می توانستیم بازیکنان را آماده کنیم. اما به دلیل عدم آمادگی تیم های استان برای برگزاری دیدارهای دوستانه، به کرمان آمادیم. بازیکنان بعد از 6 ماه تمرین، با دو تیم شهرداری بم و سیرجان به رقابت می پردازند و در نهایت محک  می خورند.

وی در ادامه از برگزاری اردوی تدارکاتی در کشور تایلند خبر داد و گفت: اردوی تدارکاتی تایلند برای آمادگی بیشتر است تا بازیکنان خود را با شرایط آب و هوایی این کشور وفق دهند و از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی نیز تیم به اوج آمادگی خود برسد. در این اردو نیز چند دیدار دوستانه پیش بینی شده که به تجربه بازیکنان می افزاید و کادر فنی با پی بردن به نقاط ضعف و قوت تیم، برنامه ریزی لازم را انجام می دهد.

سرمربی تیم ملی جوانان بانوان در پایان گفت: پس از بازگشت به تهران چند مرحله اردوی تدارکاتی خواهیم داشت و امیدوارم با رقابت پرداختن با تیم های لیگ برتری، بازیکنان به آمادگی کامل برسند. ما نیاز داریم تا مرتبا بازیهای تدارکاتی داشته باشیم تا ملی پوشان تجربه کسب کنند و بتوانیم به هدفمان که کسب بهترین نتیجه در مرحله نخست رقابتهای قهرمانی آسیا و در نهایت صعود به دور دوم است؛ برسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، بانوان ، سرمربی ، شقاقش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار