دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه صمیم رئیس جمهور محترم درباره وزارت علوم باید بر اساس اصل اعتدال باشد، گفت: انتظار داریم وزیری برای وزارت علوم منصوب شود که دست سوء استفاده گران سیاسی را از دانشگاه کوتاه کند.

"روح‌الله نجابت" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،  با بیان اینکه انتصاب وزیر علوم اقدام هوشمندانه از سوی رئیس جمهور را می‌طلبد، اظهارداشت: فضای مثبت وزارت بهداشت و نمونه مثال زدنی از انتخاب شایسته رئیس جمهور متناسب با دولت تدبیر، امید و اعتدال است، این نشان دهنده اراده قوی رئیس جمهور محترم در انتخاب مسئولان است. 

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی امیدوارند که دیگر چنین اتفاقاتی تکرار نشود چرا که مطالبه همه تشکل‌های دانشجویی این بود که افرادی به کار گرفته شوند که خارج از فضای دوم خرداد و رادیکال اصلاح‌طلب باشند.
 
نجابت با بیان اینکه خواسته تشکل‌های دانشجویی در انتصاب وزیر علوم رعایت نشد، گفت: باید دقت شود که عملکرد وزیر در تراز انقلاب اسلامی و همچنین در جهت برآوردن نیازهای جامعه دانشگاهی و پرداختن جدی به مسئله علم و تولید علم باشد. 

وی با تاکید بر توجه به مقولات فرهنگی در دانشگاه‌، اظهار داشت: انتظار داریم وزیری برای وزارت علوم منصوب شود که دست سوء استفاده گران سیاسی را از دانشگاه کوتاه کند.
 
وی در پایان با اشاره به آزمون جدی رئیس‌جمهور در خصوص انتخاب وزیر علوم جدید، خاطر نشان کرد: تصمیم رئیس جمهور محترم درباره وزارت علوم باید بر اساس اصل اعتدال باشد به طوری که مانع تکرار چنین مسائلی شود. چرا که نمایندگان مردم جلوی هرگونه عملکرد اشتباه را خواهند گرفت.
  
انتهای پیام/   
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار