شهین تسلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مهربانی همیشگی را ندارم

بازیگر سریال" دردسرهای عظیم" گفت: در این سریال کمی خشن‌تر هستم و مهربانی همیشگی را ندارم.

شهین تسلیمی بازیگر در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاراندر خصوص نقش خود در سریال "‌دردسرهای عظیم"‌ گفت: من در این سریال نقش یک صاحبخانه را ایفا می‌کنم که مستاجران من جواد عزتی، مهران رجبی و مریم سعادت هستند.

وی در این باره افزود: این مستاجران مشکلاتی برای صاحبخانه به وجود می‌آورند و من به عنوان صاحبخانه در لحظات غم و شادی آنها همراهشان هستم.

وی در خصوص تفاوت نقش خود با کارهای قبلی‌اش گفت: نقشم از لحاظ فیلم‌نامه متفاوت است ولی از جهت کاراکتر شخصیتی چندان متفاوت با کارهای قبلی‌ام نیست فقط در این سریال کمی خشن‌تر هستم و مهربانی همیشگی‌ام را ندارم.

تسلیمی در ادامه در خصوص صرفه‌جویی در مصرف آب با توجه به بحران کم آبی موجود در کشور و همچنین اشاره این سریال به این مسئله گفت: خدای من شاهد است که هنگام بازی در یک اثر حتما می‌پرسم که این آب چاه است یا لوله‌کشی است و اسراف در زمینه مصرف آب بدنم را می‌لرزاند.

وی تصریح کرد:‌به ملت ایران توصیه می‌کنم صرفه‌جویی در مصرف آب را جدی بگیرند و این سرمایه حیاتی زندگی را بیهوده حرام نکنند.

تسلیمی ادامه داد:‌من به نوبه خودم هنگام مسواک و ظرف شستن شیر آب را تنها در موقع شستشو باز می‌کنم.

این بازیگر عنوان کرد: من به عنوان یک شهروند در مصرف آب رعایت لازم را می‌کنم و این موارد را هم به همسایگان خودم سفارش می‌کنم ، چرا که در صورت رعایت نکردن این مسئله خودمان دچار مشکل خواهیم شد و با قطعی آب روبرو خواهیم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.