سریال تلویزیونی دردسرهای عظیم به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام از 25 مرداد ماه روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما ، مجموعه تلویزیونی دردسرهای عظیم  کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که پخش آن از شنبه 25 مرداد ماه  در این شبکه آغاز می شود و هر روز به جز پنجشنبه و جمعه ها  ساعت 20:45  ادامه می یابد.

در خلاصه داستان سریال آمده است: عطیف جوانی که رویای بازیگری را در سر می پروراند ، ناخواسته درگیر ماجرای عجیب می شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگیش را دگرگون می کند.

مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیرغفارمنش ، اشکان اشتیاق ،بهشاد شریفیان ،محمد مهدی مطلبی ، پرستو گلستانی ، مریم سعادت ، الناز حبیبی  ، زهره فکور صبور ، شهین تسلیمی ، صفا آقاجانی گروه بازیگران این سریال را تشکیل می دهند.

سریال " دردسرهای عظیم  " که نویسندگی آن را علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی بر عهده داشته است دارای 26قسمت 40 دقیقه ای است و باز پخش آن ساعت 14:30  روزبعد  خواهد بود. 

سایر عوامل  تولیدبه شرح زیر است : مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری: امید پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: زهره سیه پوش، دستیار کارگردان: احسان سجادی حسینی ، برنامه ریز: مجتبی خادم زاده، تدوین :حسین غضنفری ، آهنگساز :حمید صدری ، مدیر تولید: شاپور دلدار و...

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، سه ، سیما ، آنتن ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۳
من تقاضای پخش برنامه ضبط شده دیروز امروز فردا هستم
آخرین اخبار