مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از رایزنی های گسترده با مجلس شورای اسلامی در جهت رفع مشکلات کارگزاران مخابرات در روستاها خبر داد و گفت: مشکل این کارگزاران بزودی برطرف می شود.

به گزارش خبرنگارخبر‌نگار باشگاه خبر‌نگاران سنندج،‌ صدرآبادی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، روز جمعه در مراسم افتتاح پروژه های حوزه ارتباطات استان کردستان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سنندج، افزود: مسوولان شرکت مخابرات ایران و اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، نشست های متعددی برای ارایه راهکار عملی در جهت رفع مشکلات این حوزه برگزار کردند و به نتایج خوبی هم رسیدیم.

وی گفت: از مجلس شورای اسلامی فرصتی یک ماهه برای ساماندهی و رفع مشکلات کارگزاران روستایی درخواست کرده ایم و تلاش می کنیم در کمترین زمان ممکن این مشکلات را برطرف نماییم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اتصال 581 روستای کردستان به شبکه اینترنت را گامی مهم برای توسعه زیرساخت های مخابراتی در استان عنوان کرد و افزود: تا پایان سال جاری 60 روستای دیگر هم صاحب اینترنت می شوند و این روند در سنوات آتی هم با جدیت دنبال می شود.

وی آمادگی شرکت مخابرات ایران برای ارایه خدمات ارتباطی در روستاهای استان کردستان را اعلام کرد و گفت: با وجود سخت بودن معابر روستایی در استان در راستای توجه ویژه به مردم کردستان خدمات خود را افزایش می دهیم.


انتهای پیام/ش



برچسب ها: روستا ، مشکل ، کار گزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.